Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Nr. 1 [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Vinden jullie deze cake niet super duur? hij duurt echt super kort.

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door anthony Bekijk bericht
      Vinden jullie deze cake niet super duur? hij duurt echt super kort.
      Zo zijn er wel meer. Daisy Beam, Cruelty, Massive en deze. Ze zijn kort maar hebben de grootste, hardste en dikste boeketten uit hun soort en dus aan de prijzige kant. Maar heel duur vind ik hem niet. Voor dat WOW-effect dat deze cake tot nu toe heeft laten zien op de demo's is hij het dubbel en dwars waard. En ik heb deze cake ook nog mee kunnen pikken voor 50% korting :P

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door BosschePyro Bekijk bericht
        Zo zijn er wel meer. Daisy Beam, Cruelty, Massive en deze. Ze zijn kort maar hebben de grootste, hardste en dikste boeketten uit hun soort en dus aan de prijzige kant. Maar heel duur vind ik hem niet. Voor dat WOW-effect dat deze cake tot nu toe heeft laten zien op de demo's is hij het dubbel en dwars waard. En ik heb deze cake ook nog mee kunnen pikken voor 50% korting :P
        Kijk dan is het leuk

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door anthony Bekijk bericht
          Kijk dan is het leuk
          Zonder 50% korting nog steeds keihard z'n geld waard. Knalde alles eruit op de plaatselijke ZENA demo.

          Jwtjuh
          [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
            Holy sh*t!

            Deze boeketten zijn werkelijk INSANE, groter dan elk ander van de demo en een must have! Wel snel voorbij maar je weet niet wat je meemaakt !

            En bedankt... Dit filmpje heeft er voor gezorgd dat ik er gelijk 2 besteld heb
            www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

            Comment


              #81
              Hele dikke bak dit hoor. Pure gekte.
              Kijk nu al uit naar de straatfilms er van.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #82
                Deze morgen er ook maar bijscoren.
                Wat een bakkie joh!
                Even a broken clock is right twice a day.

                Comment


                  #83
                  Karton van deze meegenomen vandaag. Helaas geen reservelont op deze cake. Dus ff creatief met doorlussen.

                  Comment


                    #84
                    En het effect bij mij was inderdaad zoals dat van thunderboy. Het is dus veranderd.

                    Comment


                      #85
                      Jammer jammer.. hij is inderdaad aangepast: schiet nu 1 voor 1, rood met groen (goud is eruit) en boeketten een stuk kleiner. Niet slecht maar de wow-factor van de 2015-versie is verdwenen.

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                        Niet slecht maar de wow-factor van de 2015-versie is verdwenen.
                        Deze koop ik in ieder geval niet weer...wat een tegenvaller was de Zena Nr1
                        www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

                        Comment


                          #87
                          Ik had de 2015 versie dan schijnbaar. Per 2 wat een geweld en kleur! Binnen 10 seconden weggeknald. Zonde als deze box blijvend veranderd zou zijn.

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jappie360 Bekijk bericht
                            Ik had de 2015 versie dan schijnbaar. Per 2 wat een geweld en kleur! Binnen 10 seconden weggeknald. Zonde als deze box blijvend veranderd zou zijn.
                            Ik had ook de '15 versie, wat een geweld!

                            Comment


                              #89
                              Vorig jaar gehad en gisteren ook, volgend jaar weer! Topper!

                              Comment


                                #90
                                Ik had de 2016 versie die totaal niet overeenkomt met de productiefilm. Kwam gewoon overeen met de massive, dus ook niet verkeerd maar had liever de 2015 versie waar ik op gerekend had.

                                Comment

                                Working...
                                X