Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Hier hetzelfde. Heb er eentje... Ben bang dat het er vanavond 5 zijn...
    Jup. Nu gaat het Internet echt op slot, want ben over de 1.000,- heen. Budget was.. ehh.. 350. F¥ck!

    Comment


      Wilde 2 bestellen was aan het twijfel tussen vuurwerktotaal en zena. Maar met zo n actie is er geen twijfel meer.

      Comment


        Karton besteld nu het nog kon

        Comment


          Wat jammer dat ik te laat was voor zo'n karton.

          Want wat blijft het een geweldige bak.

          Film:

          Comment


            Wat een bak geweld zeg, en dan te bedenken dat je er nu een best eind vanaf staat.
            Dezer cake zet de straat zeker op de kom, volop crackling in de straat.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Houd er wel rekening mee dat dit er 2 naast elkaar zijn...maar het is en blijft gewoon een topcake

              Comment


                Ik denk dat de meeste hier die hem besteld hebben er toch wel meer dan 1 heeft.

                Als je er zo in de straat 2 naast elkaar zet weten de buren niet wat er gebeurt.

                Comment


                  Blijft 1 van de betere cakes op de markt inderdaad.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    Wat ben ik blij dat ik hier een karton van heb! Wat een bak weer
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                      Ik denk dat de meeste hier die hem besteld hebben er toch wel meer dan 1 heeft.

                      Als je er zo in de straat 2 naast elkaar zet weten de buren niet wat er gebeurt.
                      Afgelopen jaar 2 tegelijk geschoten,
                      Dat was inderdaad erg gaaf!!

                      Dit jaar de 4 voor 80,- actie mee gepakt,
                      Gaat weer feest worden
                      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                      Comment


                        Filmpje van afgelopen zaterdag:
                        --> Vuurwerkevents.nl <--

                        Comment


                          Was ik toch behoorlijk te laat voor die actie van Zena :-S. Erg jammer want dat was echt een koopje voor deze topper!!

                          Comment


                            Potverdikkeme. Ik heb (voor het eerst) bijna 1000,- aan vuurwerk besteld, en daar zitten wat pareltjes bij. Toch kijk ik het meeste uit naar deze knaller!! Woeiii! Nog een kleine 3 weken!
                            Laatst aangepast door Avalanche; 13 December 2016, 11:25. Reden: Typetyfus!

                            Comment


                              Ik wil deze prachtige cake ook nog in mij collectie maar heb die mooie karton actie gemist.
                              Is er iemand met een karton waar ik er eentje van kan overnemen voor een schappelijk prijsje in de buurt van Delft? Zoja pm me dan.

                              Comment


                                Same here! Mocht iemand in de buurt van Arnhem er 1 of 2 'kwijt' willen, houd ik me aanbevolen.

                                Comment

                                Working...
                                X