Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena golden box [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    wil deze 2 los gaan schieten,iemand die weet welke de eerste cake op de film is?
    de brocade crown of de golden willow?
    Ik zeg BOEM .....!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door nemmie Bekijk bericht
      wil deze 2 los gaan schieten,iemand die weet welke de eerste cake op de film is?
      de brocade crown of de golden willow?
      Eerste cake is de golden willow. Brocade is het meer zilvergouden effect!!

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door san quinton Bekijk bericht
        Eerste cake is de golden willow. Brocade is het meer zilvergouden effect!!

        toppie bedankt
        Ik zeg BOEM .....!

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door san quinton Bekijk bericht
          Eerste cake is de golden willow. Brocade is het meer zilvergouden effect!!
          Inderdaad, er staat in de omschrijving op de zijkant ook 1591-1 en 1591-2
          I think I'm rocking with the best!

          Comment


            #35
            hoe kan je deze twee het beste met elkaar verbinden?

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door skyblue Bekijk bericht
              hoe kan je deze twee het beste met elkaar verbinden?
              Iemand?! Anders gok ik zelf wel wat
              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

              Comment


                #37
                Ik heb ze in de doos laten zitten. En van reserve lont naar hoofd lont van cake 2 een quickmatch lopen.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
                  Iemand?! Anders gok ik zelf wel wat

                  Comment


                    #39
                    Ik heb de cakes zo neergezet |- . |=cake2 en -=cake1 dan de lont volgen naar beneden (met mesje karton weg snijden). En zie daar quickfuse die je door de opstelling mooi met elkaar kan verbinden. Daarna heb ik de "buitendoos" iets aangepast waardoor ze er weer inpassen.
                    Groeten van Bram.

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door issie Bekijk bericht
                      Ik heb ze in de doos laten zitten. En van reserve lont naar hoofd lont van cake 2 een quickmatch lopen.
                      Dat dus
                      Heb ik zelf ook gedaan. 10/15 cm QM er tussen en hopen dat het goed gaat.
                      [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
                        Dat dus
                        Heb ik zelf ook gedaan. 10/15 cm QM er tussen en hopen dat het goed gaat.
                        Resultaat was een kleine vertraging in een werkelijk prachtige cake!
                        Mochten de prijzen vergelijkbaar blijven zit deze er weer in voor komend jaar!
                        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                        Comment


                          #42
                          De reserve lont van de eerste bak deed het niet dus ik moest de golden palm bak alsnog los aansteken ;(
                          Wel erg mooie effecten, goed tempo en dat voor een goede prijs!

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Rolla78 Bekijk bericht
                            Ik heb de cakes zo neergezet |- . |=cake2 en -=cake1 dan de lont volgen naar beneden (met mesje karton weg snijden). En zie daar quickfuse die je door de opstelling mooi met elkaar kan verbinden. Daarna heb ik de "buitendoos" iets aangepast waardoor ze er weer inpassen.
                            Hier ook zo gedaan door DS en er was totaal geen vertaging tussen cake 1 en 2 wat resulteerde in een zeer bijzonder mooie en spectaculaire minishow.
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #44
                              Ik vond dit toch wel één van de toppers van de avond.
                              Erg mooi effect, overal waar je kijken kon goud. Deze zit volgend jaar weer in de collectie.
                              Laatst aangepast door dutchspider9; 5 September 2014, 15:12.

                              Comment


                                #45
                                Deze heb ik ook mogen aanschouwen. Werkelijk schitterende bak. Zoals dutchspider9 aangeeft: de lucht volledig goud gekleurd!

                                Comment

                                Working...
                                X