Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Mayhem [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Leuk dat je de Zena cakebox als voorbeeld gebruikt... die stond nota bene voor 189 in de folders als 'oorspronkele prijs'... heb je hem daarvoor ook in de winkel zien staan?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
      Leuk dat je de Zena cakebox als voorbeeld gebruikt... die stond nota bene voor 189 in de folders als 'oorspronkele prijs'... heb je hem daarvoor ook in de winkel zien staan?
      Dan moet je nog even een keer goed op de folder kijken, die prijs stond er als "Marktprijs". Ik heb nog nooit vuurwerk op de markt gekocht...
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        Straatfilmpje van de Zena Mayhem!
        Vanaf 1:09

        31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

        Comment


          Deze box is dit jaar weer terug in de collectie! Filmpje van gisteren demo Blaxx Vuurwerk!

          Eind goed, Knal goed!

          Comment


            Gisteren 3 van deze boxen weg gestookt en ik vind het echt een prachtding!! Veel verschillende soorten effecten, goeie burst, losse schoten en salvo's. Kortom super afwisselend. Filmpjes volgen!

            Comment


              Ik heb deze op het laatste moment toch nog erbij gekocht. en wat ben ik daar blij mee. Geweldig ding! mooie heldere effecten, goeie burst, leuke salvo's! Ik ga deze bak zeker weten nog een keer halen dit jaar.

              Comment


                Erg mooie box, Vooral die laatste cake met die crackling en spinning tails met multicolor boeketten die overigens veel groter waren dan op de filmpjes die ik heb gezien.

                Comment


                  Helemaal mee eens heel klein doosje maar wat er uit komt is groots.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    2 stuks van weggeschoten en het waren prima bakken! Effecten waren redelijk standaard maar daar was de prijs ook naar, en er was helemaal niks mis mee! Knalde goed en vulde de lucht constant door.

                    Comment




                      niet de normale volgorde
                      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                      Comment


                        Comment


                          Hij was weer lekker!

                          Eind goed, Knal goed!

                          Comment


                            Heb er goede berichten over gehoord, viel goed op tussen de overige blokken. Misschien maar eens proberen dit jaar!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door pyrorace Bekijk bericht
                              Heb er goede berichten over gehoord, viel goed op tussen de overige blokken. Misschien maar eens proberen dit jaar!
                              Als deze box in 1 van de freakacties verschijnt, dan zullen ze zeer betaalbaar worden! Dan zou ik ehm voor een mooie schappelijke prijs niet laten liggen!
                              Eind goed, Knal goed!

                              Comment


                                Heb deze box zowel dit jaar als vorig jaar per 2 geschoten. Met een prijs van 85 euro per box al een prima prijs/waliteitsverhouding wat mij betreft.

                                Comment

                                Working...
                                X