Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Mayhem [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Zag deze voor €75,- euro bij Haokan, gelijk de laatste besteld. Erg goede box voor dat geld!

    Comment


      #77
      Misschien een domme vraag...maare..

      Stel nou dat ik 3 Mayhems zou kopen,zou ik ze dan alle 3 kunnen doorlonten zodat het als het ware 1 box word??
      Ik houd van oude vuurwerkjes

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Spring_thunder Bekijk bericht
        Misschien een domme vraag...maare..

        Stel nou dat ik 3 Mayhems zou kopen,zou ik ze dan alle 3 kunnen doorlonten zodat het als het ware 1 box word??
        Wat denk je zelf? Zolang cakes een reserve lont hebben kun je oneindig doorlonten

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Pancake Bekijk bericht
          Wat denk je zelf? Zolang cakes een reserve lont hebben kun je oneindig doorlonten
          Dat dacht ik zelf dus ook al,vandaar de "misschien een domme vraag".....

          Maar dan betekend dit dat ik dit jaar een mega mayhem op straat heb staan haha,in combinatie met de triumph,want die kan er dan ook bij...
          Ik houd van oude vuurwerkjes

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
            Zo hey deze is geweldig

            Comment


              #81
              In vergelijking met de Triumph (2x 500) hoe zit het met de grootte van de boeketten en zou deze in verhouding toch beter zijn? Want 20 euro meer heb je 2 cakes extra.

              Comment


                #82
                Kijk even op mijn YT kanaal, staan beidde op en zelfde afstand gefilmd
                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                Comment


                  #83
                  Even voor mijn bevestiging
                  Zit er zwaar over te denken de Mayhem dit jaar eindelijk eens te halen. Maar, in dezelfde prijscategorie zijn ook de Zena Cake Box, Quattro Mania en Zena Mixed Box te krijgen. Zit ik dan qua prijs/kwaliteit en effectgrootte met de Mayhem goed, of is 1 van die andere echt absoluut een klasse beter??

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                    Even voor mijn bevestiging
                    Zit er zwaar over te denken de Mayhem dit jaar eindelijk eens te halen. Maar, in dezelfde prijscategorie zijn ook de Zena Cake Box, Quattro Mania en Zena Mixed Box te krijgen. Zit ik dan qua prijs/kwaliteit en effectgrootte met de Mayhem goed, of is 1 van die andere echt absoluut een klasse beter??
                    De verschillen zullen minimaal zijn,dus de mayhem is een prima keuze.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #85
                      Oke thanks!
                      Qua effecten vind ik persoonlijk deze het mooist uitkomen en de mooiste combi. CakeBox toch iets minder goeie verhalen vorige jaarwisseling. Ik ga toch maar gewoon voor de mayhem

                      Comment


                        #86
                        Had deze box vorig jaar. Het is een geweldige gevarieerde box met, mooie salvo's, harde bursts en brede boeketten. Het doorlonten van de cakes is een fluitje van een cent. De lonten zijn lang genoeg.
                        Er gaat niets boven....

                        Comment


                          #87
                          Een prachtige cakebox met veel variatie en mooie tempowisselingen. Als je van mixed cakeboxen houdt, is dit een musthave!

                          Helaas ging hij uit na 2 cakes en staat de rest niet op film, ah well...
                          https://www.youtube.com/simansays

                          Comment


                            #88
                            Blijft een mooie box inderdaad al helemaal voor het geld prijs/kwaliteit is gewoon goed.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              #89
                              Voor de liefhebbers: http://www.coppenswarenhuis.nl/vuurw...px?artikel=712

                              €69,- euro bij Coppens vuurwerk.

                              Comment


                                #90
                                Stel je moet kiezen tussen Zena Mayhem, Zena brocade crown box, Zena golden Willow box of Zena mixed box... Welke zouden jullie kiezen?

                                Comment

                                Working...
                                X