Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Mayhem [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dit product is in 2017 gewijzigd. (compound)
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
      Dit product is in 2017 gewijzigd. (compound)
      Misschien een domme vraag maar hoe weet je of je compound hebt? staat dit op de doos vermeld?
      Heb hem namelijk in januari al besteld

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
        Misschien een domme vraag maar hoe weet je of je compound hebt? staat dit op de doos vermeld?
        Heb hem namelijk in januari al besteld
        Waarschijnlijk kun je de productiejaar terugvinden op de cakes of doos. Anders kun je het zien dat de lonten van de cakes 2, 3 en 4 niet zichtbaar zijn (al doorgelont namelijk)
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          2x gehaalt bij de trophy, weet iemand of dat restverkoop is of de nieuwe 2017 versie?
          Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

          Comment


            Misschien eerst moeten vragen ipv gelijk kopen..
            Zij kunnen het ten slotte weten.
            naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
              Misschien eerst moeten vragen ipv gelijk kopen..
              Zij kunnen het ten slotte weten.
              Je krijgt gewoon een code en kan dan via een webshop bij jou in de buurt bestellen. Ligt er maar net aan wat hun dan binnen krijgen.
              http://www.youtube.com/c/ReVerser

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                Waarschijnlijk kun je de productiejaar terugvinden op de cakes of doos. Anders kun je het zien dat de lonten van de cakes 2, 3 en 4 niet zichtbaar zijn (al doorgelont namelijk)
                De nieuwe zijn geen 4 losse cakes dan?
                Verder details bekend wat er anders is?
                Neem het ervan!

                Comment


                  Neem maar aan dat die het zelfde blijft alleen hoef je hem zelf niet meer door te lonten.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door PyroPowerZ Bekijk bericht
                    2x gehaalt bij de trophy, weet iemand of dat restverkoop is of de nieuwe 2017 versie?
                    Ik heb het gevraagd en de dame zei dat het rest voorraad was.

                    Mocht het niet zo zijn is de kans op 28 december 09:00 uur groter om een oude te krijgen dan 30 december 17:00 (denk ik)

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
                      Misschien eerst moeten vragen ipv gelijk kopen..
                      Zij kunnen het ten slotte weten.
                      Ik ging er van uit dat het restverkoop was toen ik ze kocht. Maar toen wist ik ook nog niet dat ze een nieuwe versie uit zouden brengen .

                      Nou maakt het ook niet zoveel uit, voor €50 per box zit ik sowieso goed.
                      Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                      Comment


                        Misschien kun je aan je verkooppunt even vragen of ze nog restvoorraad hebben. Stel dat je een compound krijgt, vraag je even om ze om te wisselen? Doe ik wel iig, heb liever dat een consument een compound heeft, dan ik.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Zijn er meer mensen die deze gekocht hebben tijdens de Trophy, maar hem nu niet kunnen bestellen? Hier in de omgeving hebben alle afhaalpunten wel de "Revolution" en de "Triumph" van de actie, maar nergens is een "Mayhem" te vinden.

                          Comment


                            Klopt, hier ook. Wel Triumph en Revolution en alle andere maar Mayhem zie ik ook niet staan.

                            Comment


                              Viel mij ook al op. Misschien komt hij later op de website door middel van een actie.

                              Comment


                                Mayhem box is helaas niet leverbaar dit jaar ivm productiestop in China, heb ik vandaag te horen gekregen van een winkelier.

                                Comment

                                Working...
                                X