Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Triumph [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Dat ik nog niets eens gereageerd heb ik dit topic. Ik vond de Triumph namelijk een van de beste bakken die ik had. Vooral die blinkers, wat een toppers, groot en ze bleven lang hangen. Dit jaar zeker weer in de collectie.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #77
      Adviesprijs 2014: € 69,95
      Internetprijs 2014: € 59,95
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #78
        Hierbij mijn filmpje van deze cakebox gemaakt bij de Productdemo tijdens de ZENA Trophy 2014:

        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
          Hierbij mijn filmpje van deze cakebox gemaakt bij de Productdemo tijdens de ZENA Trophy 2014:

          Hoe veel zijn dit er tegelijk? Duidelijk te zien dat het niet een stuk betreft. Ik hoop echt dat importeurs hier eens mee kappen, dit is gewoon misleidend. Jammer..

          Wel bedankt voor je film!
          Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

          Comment


            #80
            Mwah, dit zijn er maar 2. Eentje links en eentje rechts, vind ik niet heel erg vreemd of overdreven...
            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              #81
              Ze gaan wel heel erg snel?

              Comment


                #82
                Het is een zeer mooie cake box, maar jammer genoeg moet dit product dan met 5 euro stijgen. Dat gebeurd er helaas als je openbaar je mening geeft dat dit een topper is. Het is volgens mij ook 1 van de weinige producten die in prijs gestegen is, 60 euro vind ik gewoon te duur.

                Comment


                  #83
                  Op de trophy ook geschoten inderdaad, 2 stuks waarvan van elke box ook cakes tegelijk afgaan. Mooie cakebox:

                  https://www.youtube.com/user/Originallover

                  Comment


                    #84
                    Blijft geweldig inderdaad! 60 euro is nog wel te doen voor deze topper.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Het is een zeer mooie cake box, maar jammer genoeg moet dit product dan met 5 euro stijgen. Dat gebeurd er helaas als je openbaar je mening geeft dat dit een topper is. Het is volgens mij ook 1 van de weinige producten die in prijs gestegen is, 60 euro vind ik gewoon te duur.
                      60 euro voor een kilo sas is nog steeds niet overdreven duur.

                      Comment


                        #86
                        Deze ook besteld!

                        Wat een geweldige bak is dit. Denk wel dat ik de volgorde van de cakes ga omdraaien. Dus dat ik met cake 2 begin!
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                          Deze ook besteld!

                          Wat een geweldige bak is dit. Denk wel dat ik de volgorde van de cakes ga omdraaien. Dus dat ik met cake 2 begin!
                          Dat was ik ook van plan, vanwege die prachtige blinkers in cake 1.

                          Comment


                            #88
                            Filmpje van de Zena Triumph geschoten op de Trophy

                            Comment


                              #89
                              Nog steeds een topper maar ligt het nou aan mij of blijven de blinkers minder lang hangen?

                              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
                                Ik zit zelf sterk in twijfel over deze box, voornamelijk door de tweede cake. De uitwerking en de effecten daarvan zijn in mijn ogen erg mager..
                                Prijs kwaliteit he, voor zon prijs kan je ook niet het uiterste verwachte natuurlijk.jammer genoeg

                                Comment

                                Working...
                                X