Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Het klinkt op de filmpjes wel hard ja
    Bedankt voor het delen!

    Comment


      #92
      Ik zie alleen wel op de bovenstaande foto dat er maar 1 lont op zit. En ook nog is aan de zijkant! Word moeilijk met doorlonten zo....
      Snap dat het niet de bedoeling is om de cake's aan elkaar te maken maar ik dacht dat het hetzelfde idee was als alle andere doorlont bakken.

      Kan iemand dit bevestigen?

      Comment


        #93
        Vette boeketten, goede burst, ik vind ze indrukwekkend. Ook de dubbele finale in de eerste 3 cakes vind ik gaaf Aan de andere kant zijn de eerste drie cakes op een bepaalde manier ook wel weer wat saai. Maar goed, voor 100 euri is dit echt een toppakket!

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door superviswouter Bekijk bericht
          Ik zie alleen wel op de bovenstaande foto dat er maar 1 lont op zit. En ook nog is aan de zijkant! Word moeilijk met doorlonten zo....
          Snap dat het niet de bedoeling is om de cake's aan elkaar te maken maar ik dacht dat het hetzelfde idee was als alle andere doorlont bakken.

          Kan iemand dit bevestigen?
          Dit zijn geen doorlontcakes. Dat is niet toegestaan in Nederland.

          Deze Zena Cakes zijn waarschijnlijk wel CE gekeurd (dit is het eerste jaar dat ze in het assortiment verschijnen). CE gekeurd betekend 2 lonten. Daar dit soort cakes vaak in "Z" volgorde alle rijen afgaan, zit het reservelont waarschijnlijk aan de andere kant achter een andere stikker. Dit is slechts een vermoeden natuurlijk. De demo bezoekers zullen uitsluitsel kunnen geven.

          Nu ik toch al een reactie aan het posten ben kan ik net zo goed vragen hoeveel dit assortiment weegt en wat de omvang van de doos is in welke deze cakes geleverd worden.

          Comment


            #95
            Ik ben wel blij om te zien dat de kwaliteit van deze cakes nog steeds hetzelfde is als op de demo van Vuurwerkvisie in september! Daarnaast wil ik graag de mensen tegenspreken die deze cakebox saai noemen! Op het filmpje kan het misschien saai worden, maar door de indrukwekkende effecten vond ik deze cakebox in werkelijkheid absoluut niet saai! De dubbele finales tussendoor zorgen voor genoeg opleving!

            Brutogewicht: 14kg
            Nettogewicht: 13kg

            Afmetingen moet ik je even verschuldigd blijven

            Comment


              #96
              Die films in post 119 zijn wel van bijzonder goede kwaliteit zeg!
              Bedankt!
              En jammer dat cake 4 niet los te verkrijgen is....

              Comment


                #97
                Dank je wel Cass, daar doe ik het voor!

                Ik denk dat wanneer je een vuurwerkwinkel vraagt of je 1 cake los voor 30 euro mag kopen ipv 4 voor 100 euro, de vuurwerkwinkel daar niet moeilijk over zal doen hoor.

                Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
                Die films in post 119 zijn wel van bijzonder goede kwaliteit zeg!
                Bedankt!
                En jammer dat cake 4 niet los te verkrijgen is....
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #98
                  Ook nog een dummy-foto van mijn kant:

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_7678 small.jpg
Vertoningen:1
Grootte:280,0 KB
ID:	1543641

                  Met dank aan Huisman Vuurwerk en ZENA.

                  Eronder trouwens ook de dummy's van het nieuwe Powercake Assortiment...
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #99
                    Ziet er mooi uit! Zijn trouwens groter dan ik verwacht had. Blij dat ik ze beiden besteld heb!

                    Comment


                      Gezien hij nieuw dit jaar is lijkt het me onlogisch dat ie niet CE gekeurd zou zijn..
                      Alle CE gekeurde cakes hebben 2 lonten.

                      Comment


                        Er zit op iedere cake van de ZENA Cakebox inderdaad een reservelont!
                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door ChrissieOne Bekijk bericht
                          Alle CE gekeurde cakes hebben 2 lonten.
                          Onjuist. Alle CE gekeurde cake MOGEN twee lonten hebben. Dat is optioneel; geen verplichting.
                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            Ah, teveel vertrouwen in andere forumleden heb ik dan
                            Ik las overal dat ALLE cakes 2 lonten hadden, dus ik nam aan dat het verplicht was.

                            Comment


                              Zijn hier nou posts verwijderd van mensen die zich zorgen maakten om het doorlonten? Hoop het niet; snap dat het verboden is maar een forum als dit zou toch de info moeten geven om te zorgen dat het veilig gebeurt!

                              Men maakte zich zorgen om het doorlonten omdat de lonten aan de zijkant zitten, of ze tussen de dozen in wel zouden doorbranden.

                              Het mag dan wat meer gefrunnik zijn (uit de doos, lontjes in mekaar steken, terug in de doos...) om ze te verbinden maar je moet juist de lonten tussen de cakes in hebben!!! Bij dozen met de lonten bovenop moet je sowieso de verbindingsstukken tussen de cakes stoppen omdat je met de lont boven de tubes absoluut doorgeslagen cakes zult krijgen! En da's zonde! Het brandt wel door hoor

                              Vraag; die gouden palm met blauw boeket van die 2e cake, dat zat toch ook in nog een andere nieuwe Zena cake? Iemand die nog weet welke?

                              Comment


                                @richardus: Heb even gekeken,maar kan zo niks vinden met dat effect tenminste niet met die oranje tips er bij.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X