Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Ik vindt dit een zeer goede prijs. Ik denk dat ik er 2 van neem als de dealer er genoeg van heeft.

    Voor €100,- euro krijg je dit jaar 4 500 grammers. Het tempo ligt niet erg hoog maar de effecten zijn niet slecht.

    Comment


      #77
      100euro is prima te doen, gewoon goed doorlonten en je kan genieten van je vuurwerk, niet zo zeer als finale stuk maar gewoon voor tussen door.

      Comment


        #78
        Voor wie geen facebook heeft, filmpje is gewoon via Youtube geplaatst

        Te bestellen op de Zena Vuurwerk webshop: https://www.zenavuurwerk.nl/zena-cakeboxen/zena-cakebox.html Zena Cakebox 1580 - 2KG Cakebox met 144 schoten van Ze...

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
          Hoe vond jij hem in het echt ? Mij lijkt het blauw iets minder dan op de zena demo. En in het begin komen die goude slierten nogal erg krom eruit. Denk door de wind. Vandaar eigenlijk de vraag aan jou. Wat viel jou allemaal op tegen over de zena Film

          Comment


            #80
            Ik ben zeer te spreken over het product. Ik weet niet of de film van Zena in Nederland gemaakt is of uit China komt, maar ik heb het gevoel dat de cakes op de Zenafilm wat krachtiger zijn. De film van mij is wat 'Nederlandser'. Wat op de film van Zena, en die van mij ook niet echt, niet zo goed naar voren komt is het blauw met geeloranjegoud achtige waves. Die neigen op beide films meer naar rood, terwijl het echt heel mooi is. Ongekend mooi vond ik het zelfs, dat zou al een reden zijn voor mij om deze box aan te schaffen. Ook leuk is de kleur rood in de eerste cake, het is niet knalrood, meer roze-rood.

            Ik kan als nadeel alleen noemen dat de cakes misschien niet heel constant zijn. Bij de eerste cake is goed te zien dat er niet één vaste tijd tussen elk schot zit en deze elkaar de ene keer sneller opvolgen dan de andere. Voor de rest kan ik weinig nadelen noemen.

            Comment


              #81
              Super vooral als de prijs €100 is :-)
              ★★★[B][I]Fireworks & Tattoo's is a addiciton[/I][/B]★★★

              Comment


                #82
                @pyroguy: De burst klinkt op je filmpje echt kneiterhard, heb je dat in het eggie ook zo ervaren ?
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                  @pyroguy: De burst klinkt op je filmpje echt kneiterhard, heb je dat in het eggie ook zo ervaren ?
                  Ik kan alleen maar zeggen dat ze echt zo zijn als ze klinken!! Een paar pagina's terug had ik mijn filmpje al geplaatst en productervaring geschreven maar hier nog even samengevat:

                  "Een paar one-liners: top prijs/kwaliteit-verhouding, harde burst, brede effecten, salvo's zijn geweldig en de finalecake is super!!" En de effecten verwaaien een beetje op mijn filmpje, daarover: "Nou was het gisteravond guur en nat weer dus dat hielp niet zal ik maar zeggen..."

                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #84
                    Gaat dit ding nou echt maar één jaar €99 zijn? Of is die dat volgend jaar weer gewoon? Of komt 'ie ook maar eenmalig binnen...?

                    edit; en laat ik mezelf even laten beantwoorden door fritsie...:

                    Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
                    Ze kosten overal 99.95 dus geen 179.95
                    Dit is een jubileum aanbieding omdat ZENA zoveel jaar in NL zit.

                    En voor dat geld is hij zeker de moeite waard. Er staat ook in de folders OP=OP
                    dus een 'eens maar nooit weer' cake, puur omdat ie nie weer wiederkeert :(

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                      Gaat dit ding nou echt maar één jaar €99 zijn? Of is die dat volgend jaar weer gewoon? Of komt 'ie ook maar eenmalig binnen...?

                      edit; en laat ik mezelf even laten beantwoorden door fritsie...:


                      dus een 'eens maar nooit weer' cake, puur omdat ie nie weer wiederkeert :(
                      Ik zou deze graag willen aanschaffen, maar ik vermoed dat deze zeer snel uitverkocht zal zijn.

                      Zijn er geen foto's beschikbaar van dit assortiment?

                      Zou trouwens wel vies zijn als dit assortiment volgend jaar te koop is voor de genoemde "normale" prijs van €170,-/€180,-. Dat ze vier 500 grammers aan kunnen bieden voor €100,- geeft aan dat dealers er wel degelijk een vette winstmarge over verkrijgen, want niemand is gek (en zeker niet in deze tijden) zo eff €70,-/€80,- weg te geven.
                      Laatst aangepast door Flashing_Diamond; 29 October 2012, 13:52.

                      Comment


                        #86
                        Inderdaad vorig jaar ook met inglourisbastard. 60 euro en nu 40. Zit altijd marge op en ach ja beter 100.000x10 euro verdienen dan 50.000 x 19 euro denk ik zo maar

                        Comment


                          #87
                          Prachtige cakebox van Zena. En de prijs is prima te doen.

                          Comment


                            #88
                            hij is al besteld, ik heb zitten twijfelen tussen duurdere andere, china red en rubro.
                            maar gezien de altijd zeer goede ervaringen vooral op prijs kwaliteit ga ik toch voor deze....

                            al vind ik de andere ook erg mooi..
                            naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                            Comment


                              #89
                              Gewoon goede kwaliteit, zeker voor deze prijs
                              Salutes hadden hem wel gesierd bij de laatste finale schoten, maar ach.

                              Comment


                                #90
                                Geloof mij: Cake 4 is 1 grote salute

                                Oorspronkelijk geplaatst door ChrissieOne Bekijk bericht
                                Gewoon goede kwaliteit, zeker voor deze prijs
                                Salutes hadden hem wel gesierd bij de laatste finale schoten, maar ach.
                                vuurwerkbieb

                                Comment

                                Working...
                                X