Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Prachtige box. Per twee geschoten in de 00.00 show en dat ging perfect. Doorlonten was geen probleem trouwens hoor.
    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

    Comment


      Deze had ik voor de ct en de 4 seasons geschoten. Deed niet echt onder vond ik. Topbox voor dat geld. Volgend jaar weer.

      Comment


        Prachtig was hij, de hele straat was onder de indruk! Het was een van mijn toppers dit jaar!
        Helaas had ik de 2014 versie van Zena, had meer gehoopt op de 2015 versie met nieuwe effecten maar desalniettemin een pracht ding! Was van te voren niet zo'n van de palmen in cake 2 maar die gingen onverwachts bijna allemaal tegelijk dus dat was wel ff een kick! Filmpje volgt nog!

        Comment


          Betreft de 2015 versie!




          Passie voor Vuurwerk - BMW - PSV

          Comment


            Zo lekker hoor!Had zelf nog de oude versie ook een topper!Dit jaar maar is de nieuwe versie halen ziet er goed uit.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              Had ook de oude versie, verwachtingen zijn overtroffen. Deze komt er zowiezo weer bij volgend jaar, burst was harder dan de Hallucinator.

              Comment


                Ik had hem een paar jaar geleden en dit jaar dan weer. Wat hebben ze dat tempo omhoog gegooid zeg! Zo ey! Heerlijke bak.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Kwakkebol Bekijk bericht
                  Betreft de 2015 versie!




                  Wat een geweld man!
                  Maar weet je zeker dat dit de 2015 versie is? Want ik zie palmen die niet in de 2015 versie horen te zitten.
                  Overigens zag ik dat ze 2015 versie in een langwerpige doos zat en niet in een vierkante.

                  Comment


                    Langwerpige doos is alleen in België. Nederlandse 4015 (2015) versie is gewoon vierkant

                    Comment


                      Jaa wat een prachtige bak was dit! Ik kreeg trouwens in NL een BE variant mee maar dat moest geen probleem zijn. Had er 2 en helemaal geen spijt van! Misschien wel één van de toppers van Zena!

                      Comment


                        Deze box overtrof mijn verwachtingen, ik had er twee waarvan ik cake 4 achterhield voor mijn finale. De box als volgt geschoten, cake 1,2,1,2 en 3,3(samen). Deze box bleef lekker doorschieten, mooie boeketten, toppertje.

                        Comment


                          Wat een pracht ding. Mocht ik voor dit geld volgend jaar geen ander box kunnen vinden, ik hou namelijk van nieuwe dingen, dan neem ik hem zo weer!
                          Hierbij mijn filmpje!

                          Comment


                            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                            Comment


                              Omdat mijn eigen beelden niks waard zijn , deel ik deze opname maar.
                              Helaas vanuit de meest ongunstige plek opgenomen en een paar maal wat lang naar onder filmend , mja beter als niets.
                              Natural Born Pyro

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                                Langwerpige doos is alleen in België. Nederlandse 4015 (2015) versie is gewoon vierkant
                                Maar ook de effecten kwamen niet overeen met de Nederlandse product video. Cake 2 is totaal anders en ook in cake 1 zitten andere effecten die niet overeen komen met de product video.
                                Maar het blijft een mooie box.

                                Comment

                                Working...
                                X