Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fearless Freak [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Hierbij ook een straatfilmpje van mij. De wind had helaas wel wat invloed op vooral het eerste en derde salvo.
    Mooie cake! Maar vond persoonlijk de Pyro's delight van Herlat mooier (en goedkoper: 19,99 euro).

    Comment


      #47
      Vond hem ook weer erg mooi. Alleen ik vind dat laatste salvo zo af doen voor de rest van de cake. Deze cake heeft heerlijk gouden salvo's die goed uitgevoerd zijn en dan komt er ineens een laatste salvo met hele kleine boeketjes waar niet van te zien is wat de bedoeling er eigenlijk van is. Dit was het tweede jaar dat ik hem had, maar ondanks dat ik zijn eerste salvo's super vind zal ik hem niet meer nemen.

      Comment


        #48
        De karton prijs via de zena site van deze maakt de cake dan wel weer aantrekkelijker dan de Pyro Delight! 12,50 per stuk is een koopje in mijn ogen
        www.youtube.com/pyroboysNOP

        Comment


          #49
          Die zou ik wel met iemand willen delen, iemand intresse? (omgeving apeldoorn)

          Comment


            #50
            Karton van deze achterelkaar doorgelont of karton Zena schock syndrome achterelkaar doorgelont, daarbij aan het einde 1 woedde van marijn als finale. Lastig om de keuze te maken tussen 200 shots per 5 of 128 shots in een vrij hoog tempo.

            De schock syndrome = 8 st voor 80 (128 schots totaal)
            deze is 8 st voor 100 (200 shots totaal)

            het is het een of het ander helaas

            Groeten

            Comment


              #51
              Het is de schock syndrome geworden

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
                Deze cake heeft heerlijk gouden salvo's die goed uitgevoerd zijn en dan komt er ineens een laatste salvo met hele kleine boeketjes waar niet van te zien is wat de bedoeling er eigenlijk van is. Dit was het tweede jaar dat ik hem had, maar ondanks dat ik zijn eerste salvo's super vind zal ik hem niet meer nemen.
                Deze cake dit jaar in tweevoud geschoten en ik heb mij totaal niet gestoord aan die laatste salvo, de cake is namelijk zo overweldigend mooi dat ik daar totaal geen oog voor heb gehad.
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment

                Working...
                X