Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Light Year [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Goede harde knal:
    Mooie ronde effecten:
    Superprijs:

    = besteld.
    Ik zeg BOEM .....!

    Comment


      #17
      Deze ga ik ook halen dit jaar. Wat een geluk dat De Vuurwerkreus ook ZENA heeft dit jaar. Voor 27 haal je nergens anders 10 40 gram pijlen.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
        Ik vind het zo jammer dat de dichtsbijzinde vuurwerkdealer die dit verkoopt 30 minuten auto rijden is. Want dit is dus echt een pijlenpakket die ik 100% wil hebben Zoveel pijlen, maximaal gevuld toch? Dat is geweldig, spotgoedkoop

        30 Min? dat is toch om de hoek dan?
        Ik zou er graag 30 min voor rijden. Ik doe er zelfs 45 min over enkele reis.
        uiteraard heb ik wel ca 400 euro naar de zena dealer gebracht voor allerlei moois :P

        Comment


          #19
          20 minuutjes ongeveer ja naar Rotterdam vanaf Gouda, punt is dat er wel vaak fille is, maar tijdens de verkoopdagen zijn er natuurlijk weer veel mensen die vakantie hebben.

          Ik heb deze in ieder geval wel besteld, 10 pijlen max gevuld voor maar 27 euro is niet duur natuurlijk.

          Comment


            #20
            Heb deze pijlen dit jaar ook besteld! Voor die prijs kun je ze haast niet laten liggen.

            Comment


              #21
              ik heb deze pijlen ook maar besteld 10 stuks 40 gram voor 27,- bij mijn dealer dan. zo goedkoop kom je bijna niet tegen voor zulke pijlen en als ik het filmpje moet geloven zijn dit hele mooie pijlen vandaar dat ik ze besteld heb.

              Comment


                #22
                ik denk dat iedereen die bij een zena dealer zijn spul koopt wel dit pakketje meeneemt

                Comment


                  #23
                  Ik heb voor de Spaced gekozen. Op de film lijken ze me niet onder te doen. Daarnaast zijn ze weer iets goedkoper en ik heb 10 verschillende.
                  Vier veilig, vier legaal!

                  Comment


                    #24
                    ik heb de light year en de spaced gekocht XD

                    Comment


                      #25
                      Vandaag deze pijlen opgehaald en moet zeggen dat ze groter zijn dan ik had verwacht (gelukkig lang niet zo groot als sommige andere pijlen).
                      De kop van de pijl is 16 cm lang, de hele pijl is 66 cm.

                      Comment


                        #26
                        Ik heb twee van deze pakketten ingeslagen. Ook ik verbaasde me over de grootte van de pijlen, al ben ik er alleen maar blij mee. Zeer benieuwd naar de effecten live.

                        Comment


                          #27
                          ook ik heb ze lekker thuis liggen. vind het kwa uiterlijk een zeer mooi pakketje, nu de uitwerkingen live nog ga denk morge avond 1 afsteken en dan weet ik meer!!

                          Comment


                            #28
                            Zijn monsterpijlen idd van wat ik ervan heb gezien op filmateriaal, grrr had ze vandaag in Pijnacker nog in gedachten om mee te nemen, toch weer vergeten uiteindelijk. Wordt vandaag nog ff terug denk ik ?
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #29
                              Gister stiekum ff geprobeerd,knalt vrij laag met een mooi rond boeket lekkere pijlen!!

                              Comment


                                #30
                                Ik had er net ook één afgestoken, moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze pijlen. Effect is mooi groot en rond inderdaad zoals hierboven al vermeld is.

                                Denk zelfs dat ik er 5 bewaar voor 00.00, wat ik anders nooit doe met pijlen.

                                Comment

                                Working...
                                X