Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Light Year [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door WitteRook Bekijk bericht
    Niet naar beneden trekken maar naar rechts/links duwen... makkie!
    Precies, soms komen ze dan trouwens nog niet los, maar dan breekt het dopje wel en dat is ook goed genoeg :P

    Deze pijlen zijn er dit jaar zeker weer bij in ieder geval
    Keep it legal!

    Comment


      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1B8D6545-BF22-4984-8814-1F235BA4E03A.png
Vertoningen:1
Grootte:153,5 KB
ID:	1569934

      Zie wel dat ze een nieuwe verpakking hebben.. Hopelijk hebben ze de werking niet aangepast.
      Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

      Comment


        inderdaad kwam ik ook achter

        Comment


          Grappig, ik heb ook 1 oude en 1 nieuwe gekregen, hopen dat de inhoud niet is verslechterd.

          Comment


            in tegen deel, ze zijn juist beter geworden.

            edit: pijl b.
            Laatst aangepast door pyro2002; 9 February 2019, 23:34.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door pyro2002 Bekijk bericht
              in tegen deel, ze zijn juist beter geworden.
              Beter? dat kan bijna niet. maar als ik je film zo bekijk is de burst een stuk harder

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                Beter? dat kan bijna niet. maar als ik je film zo bekijk is de burst een stuk harder
                precies, de burst was goed hard, verder leek het effect ook groter te zijn maar daar kan ik me natuurlijk in vergist hebben.

                Comment


                  Net ook één de lucht ingeschoten. Goede burst. Effect leek inderdaad groter. Maar ik heb zelf het idee dat die wat minder hoog stijgt tov vorige versie. Waardoor het effect groter oogt.

                  In ieder geval is die naar mijn idee "beter". Of dit echt het geval is? Laten we daarvoor wat meer reacties afwachten. Blijven heerlijke pijltjes.

                  Comment


                    dit blijven echt in mijn ogen een van de beteren pijlen in nederland

                    Comment


                      Hmmm, na dat filmpje gaat het toch nog jeuken.

                      Comment


                        Getwijfeld deze mee te nemen in de losse verkoop, niet gedaan. Nu al spijt van

                        Comment


                          Is maandag ook nog losse verkoop he dion!!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinkonijn Bekijk bericht
                            Is maandag ook nog losse verkoop he dion!!
                            Bemoei je er niet mee

                            Haha nee gekkigheid, heb genoeg. Maar volgend jaar komen ze er zeker weten bij

                            Comment


                              Blij dat ik deze toch besteld heb. Blijven toch jaar op jaar toppijlen!

                              Comment


                                Meerdere mensen die foute pakketjes hebben? Bij mij zit 3x de Light Year B erin. Niet heel erg allemaal hoor zal wel een maandag ochtend zijn geweest.
                                Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                                Comment

                                Working...
                                X