Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Light Year [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door roobaaro Bekijk bericht
    iemand nog tips om die dopjes eraf te krijgen? er zitten er zelfs al een aantal half afgebroken in het pak.
    Tussen de werkbank en een flinke tang erbij
    Jeder Schuss ein Genuss

    Comment


      Dopjes bij mij zijn losjes gelijmd
      #LaatOnsVieren.

      Comment


        Deze gingen net weer als vanouds puike pijlen dus.Zo nog een paar doen. Het is wel een batch van 3 of 4 jaar oud.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          Ik had een nieuwere batch, maar prima pijlen, volle effecten was er weer blij mee

          Comment


            Erg mooie pijlen perfecte prijs/kwaliteit verhouding.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              Geen moeite gehad met de dopjes, toppers waren het, ookal was het mistig! Volgend jaar zeker weer!

              Comment


                dit jaar 2 pakjes besteld, namelijk voor 17,95 euro per pak bij de zena in nl. voor 1,80 euro per pijl zijn het erg goede pijlen naar mijn mening.

                Comment


                  heb ze 2 jaar achter elkaar gehad en van de 10 hadden er 2 niet de kracht om de lucht in te komen vanuit de lanceerinstallatie .
                  slechte zaak dus en nu verkoopt de dealer waar ik ze vandaan had niet meer...
                  zegt genoeg toch....

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door firepower Bekijk bericht
                    heb ze 2 jaar achter elkaar gehad en van de 10 hadden er 2 niet de kracht om de lucht in te komen vanuit de lanceerinstallatie .
                    slechte zaak dus en nu verkoopt de dealer waar ik ze vandaan had niet meer...
                    zegt genoeg toch....
                    Nee dar zegt niet genoeg. Ze zijn overal volop verkrijgbaar, ik denk dat dit wat meer zegt. Is gewoon pech. Heb ze ook al twee jaar op rij gehad, nooit een probleem gehad.

                    Comment


                      Ik heb ze al 3 jaar en er is er nog nooit 1 blijven staan. Dit jaar wederom besteld. In mijn ogen de beste prijs/kwaliteit verhouding die er is.

                      Comment


                        Jep same here. Prima pijlen. Elk jaar weer

                        Comment


                          overal 18 euro dit jaar? Wat raar
                          Keep it legal!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
                            overal 18 euro dit jaar? Wat raar
                            ZenaNL heeft dit jaar bij een aantal artikelen de prijs wat verlaagd bijvoorbeeld bij de light years.

                            Comment


                              Ze hebben inderdaad de prijs iets wat verlaagd bij sommige artikelen en om dat te compenseren geven ze geen gratis vuurwerk meer. Achja, de gratis artikelen die je krijgt zijn vaak toch niet de dingen die je wilt. Ik heb liever dus dat ik wat minder betaal voor het vuurwerk wat ik wel wil en dat ze het zo dan oplossen.

                              €17,95 vind ik echt geen geld, als je ziet met welke prijs ze begonnen. Dat was bijna 2 x zo hoog en toch vond iedereen ze het dat waard.

                              Comment


                                Ik heb 16 euro betaald

                                Comment

                                Working...
                                X