Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Light Year [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    prima pijltjes. Gingen goed hoog de lucht in en mooie boeketjes. Ik haal ze volgend jaar weer!

    Comment


      het zijn erg leuke pijlen voor dat geld, heb er 20 euro voor betaald, alleen 1 steeg helemaal niet op en moest ff dekking zoeken achter een struik. Dacht zoals altijd om 12uur een pijl af te steken maar liep goed af en dacht begint al goed het nieuwe jaar.
      Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

      Comment


        Inderdaad dat had ik ook. De wind pakte de pijlen, waardoor ze vooral scheef i.p.v hoog gingen. Hierdoor leek het boeket wel enorm

        Comment


          Hier gingen ze ook lekker hoog. En inderdaad als die flink hoog is. Lijken ze even licht krom af te dalen en dan Boemm. Een top boeket voor een pijl. Wel had ik het idee dat sommige boeketen anders waren dan op de filmpjes hier van afgelopen jaren. Bij een pijl brak wel de stok af. Maar me pa heeft dat ding nog de lucht ingeschoten en wonderbaarlijk ging die nog redelijk de lucht in ook haha. Klapte net boven het huis.

          Comment


            Heb deze pijlen elk jaar.
            Dit jaar 2 pakken afgestoken, 1 van de 20 klapte gelijk al op de grond.

            Maar de rest was gewoon weer heerlijk zoals altijd..

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door AA097 Bekijk bericht
              Ik had een aantal pijlen die 30-40 meter omhoog gingen en die vielen vervolgens tot een meter of 10 om dan pas af te gaan, weet niet of meer mensen dit hadden? Bijna elke pijl ging pas af na een val(bij de meeste gelukkig maar een kleine afstand, dit was imo wel gevaarlijk)

              Verder zijn dit natuurlijk prima pijlen
              Gebeurde hier ook! 4 van de 10 effecten belandde op het dak van de buren aan de overkant van de straat. Levensgevaarlijk! Wist dat deze pijlen meestal wat zakte nog, maar nu duurde het echt te lang voor de burst kwam met dit als resultaat. Verder wel genoten van deze pijlen!

              Comment


                Ik had hier een pijl die niet opsteeg en dus op de grond klapte. Voor de rest gewoon prima pijlen, vind vooral de burst er van erg goed.
                Je bent een rund als je een ander geen vuurwerk gunt.

                Comment


                  Hier ging het op dezelfde manier, prachtig vond ik het. We stonden vanuit de achtertuin aan een groot stuk water te stoken dus het was allemaal veilig. Echt supervet dat ze een stuk naar beneden vallen. Maar midden in een woonwijk is het toch wat minder! Toppijlen dit gewoon.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
                    Gebeurde hier ook! 4 van de 10 effecten belandde op het dak van de buren aan de overkant van de straat. Levensgevaarlijk! Wist dat deze pijlen meestal wat zakte nog, maar nu duurde het echt te lang voor de burst kwam met dit als resultaat. Verder wel genoten van deze pijlen!
                    Ik had het bij 2 pijlen..
                    Dat op de grond klappen heb ik paar jaar geleden al meegemaakt, is dus ook niet nieuw voor me. Gebeurde dit jaar gelukkig niet. Blijven wel toppers van pijlen dit. Zeker voor het geld.

                    Comment


                      Hele mooie pijlen, mat96matje had ze. Had ze nog nooit gezien en nu wel dan. Grote boektten en voor de prijs vooral de prijs met korting echt top dingen. Ik heb geen fouten gezien, ofja kleintjes dan:

                      Ik zag dat de pijlen niet heel hoog gingen ze gingen schuin zeg maar, soms zo schuin dat ze een straat verderop boven een straat klapte? Maar dan wel niet zo laag dat de stars op de grond belandde. Maar daar mag wel wat aan gedaan worden. Want je wilt immers dat je vuurpijlen recht boven je ontploffen.

                      Comment


                        Toppertjes hoor. Pijlen gingen goed omhoog en gaven mooi grote boeketten. Alleen kon ik van twee pijlen (ik geloof de oranje?) met geen mogelijkheid het dopje van de lont afkrijgen. Na veel proberen brak het zelfs af, de rest van het dopje heb ik uit de pijl moeten peuteren. Maarja, dat is de charme van pijlen zullen we maar zeggen

                        Comment


                          Klopt bij mij gingen de dopjes er ook heel moeilijk af. Niks afgebroken maar moest wel geweld gebruiken.

                          Comment


                            Ja, en je hebt ook niet echt grip op die dingen, heb er uiteindelijk maar een tang bij gepakt. Viel me op dat het alleen bij die twee pijlen was, de rest ging wel redelijk makkelijk. Zal zo eens kijken welke kleur het was, ik heb er nog 1 liggen die de strijd tot nu toe gewonnen heeft

                            Edit: het was nummer C, hardnekkig dingetje
                            Laatst aangepast door aribaba; 3 January 2014, 21:39.

                            Comment


                              Ook hele leuke pijlen. Ik heb ze bijna allemaal gefilmd, kijk mee :

                              https://www.youtube.com/user/Originallover

                              Comment


                                Voor 2 tientjes hele goede pijlen. Grote boeketten, redelijke burst. Betreft de dopjes, daar had ik last van bij elke pijl. Helaas had ik 1 pijl die na het opstijgen niets deed. Als ze komend jaar weer voor dezelfde prijs te krijgen zijn, zeker weer een pakketje meenemen.
                                www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                                Comment

                                Working...
                                X