Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Midnight Mania [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Jammer, mijn midnight mania had helemaal niet de effecten die hij moest hebben. Er was geen goud te zien. Alleen maar peony effecten in roze/groen ofzo. Dat was wel jammer, waren wel groten effecten.

    Waren er meer die dit hadden?

    Comment


      #32
      Voor zover ik herinner had die van mij wel goud?


      Zoveel afgestoken door elkaar dat ik het niet helemaal meer weet

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Maiko Bekijk bericht
        Ziet er erg goed uit deze cake! De subtiele tail vind ik zelf erg mooi en de boeketten lijken aardig groot. Voor 25 euro en 25 gram per schot lijkt me dit geen miskoop. Als het goed is past deze nog net binnen mijn budget.
        Deze dus niet geleverd gekregen. Maar heb hem wel gezien iets verderop in de straat. Effecten leken vrij groot met die prachtige oplichtende tips. Echt een topper voor 25 euro.

        Comment


          #34
          Ik had twee van deze cakes. Ik vond ze persoonlijk erg mooi! Grote effecten welke ondanks de wind lang bleven hangen! Ook de combinatie van het goud en de paars/roze tips vond ik zelf erg mooi! Wat mij betreft zeker een aanrader!

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Mister-e Bekijk bericht
            Ik had twee van deze cakes. Ik vond ze persoonlijk erg mooi! Grote effecten welke ondanks de wind lang bleven hangen! Ook de combinatie van het goud en de paars/roze tips vond ik zelf erg mooi! Wat mij betreft zeker een aanrader!
            Hier kan ik verder weinig aan toevoegen, echt een topper dit! Was ook één van de weinige cakes die weinig last van de wind leek te hebben.

            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr
            Hier nog eentje maar dan moeten ze er ook niets aan veranderen en hem in deze staat blijven produceren.
            Het enige wat ze van mij nog mogen verbeteren is de mine in het eerste schot. In vergelijking met de mines van Rubro was deze redelijk slap. Wel weer heel vol.

            Comment


              #36
              Precies als op de demo's: erg mooi gouden boeketten die opvallend goed gevuld zijn (25gram!), bijzonder gekleurde colortips waarvan die in de finale jammer genoeg ietwat snel vervlogen. De eerste mine was slap, de 2e dik en hoog! Erg mooie cake!

              Comment


                #37
                Deze had ik ook besteld maar deze hadden ze niet meer ,als aternatief event cake 1/25gr toen bleek dat ze mij de oude versie in de doos hadden gedaan,deze weer omgeruild tegen een golden dream van 2010 een hele toer...
                Haha,heb ik vandaag zelf alsnog mogen meemaken om 17:15uur.
                Een mooie cake met een bijzondere wave met lichtrode tips.
                Effect is redelijk groot maar niet zo groot als buurt ass xxl.

                Comment


                  #38
                  Wat een dikke bak, is me als een van de weinige bijgebleven deze jaarwisseling!
                  Voor 24,95 een super cake waarvan de effecten vol en duidelijk zijn en ook nog eens prima blijven hangen!

                  pyro-freak

                  Comment


                    #39
                    Herken ze alle drie!

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Laatst aangepast door simansays; 7 January 2013, 22:45.
                    https://www.youtube.com/simansays

                    Comment


                      #40
                      If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

                      Comment


                        #41
                        Bij deze mijn film van twee exemplaren. Geschoten bij de Zena Trophy.

                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          #42
                          Topper!! Reuze boeketten , vooral de eerste serie brocades maakten veel indruk. De oplichtende roze tips zijn ook erg mooi net zoals het gebruik van de kleur geel.

                          https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                          Comment


                            #43
                            Net gezien op de demo van Haokan en om mijzelf maar eens te quoten na O&N:

                            Oorspronkelijk geplaatst door Fire-Freak Bekijk bericht
                            Hier kan ik verder weinig aan toevoegen, echt een topper dit! Was ook één van de weinige cakes die weinig last van de wind leek te hebben.

                            Het enige wat ze van mij nog mogen verbeteren is de mine in het eerste schot. In vergelijking met de mines van Rubro was deze redelijk slap. Wel weer heel vol.

                            Comment


                              #44
                              video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden
                              Ik zeg BOEM .....!

                              Comment


                                #45
                                Bij deze mijn bijdrage, had deze nog niet eerder ondekt. Top ding!

                                Bekijk in HD:
                                1x geschoten tijdens de demo bij Haokan Fireworks 30 november.
                                https://youtube.com/@Pyroblom

                                Comment

                                Working...
                                X