Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Midnight Mania [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Midnight Mania [Uitloop]

    Artikelnummer: 1502
    Artikelnaam: Midnight Mania
    Netto Kruitgewicht: 475 gram
    Aantal Schoten: 19
    Effectomschrijving: Deze Zena cake schiet 19 super grote boeketten de lucht in met de volgende effecten: brocade crown mine to brocade crown, tiger tail to titanium coconut to purple and golden tail to red strobe willow with golden stars.
    Tijdsduur:
    Stijghoogte:
    Richtprijs: €29,95
    O.a. verkrijgbaar bij:
    ZenaVuurwerk.com



    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1502-Midnight-Mania-logo.jpg
Vertoningen:1
Grootte:128,3 KB
ID:	1610116
    Laatst aangepast door ylke; 22 October 2015, 14:09.

    #2
    hmmm voor zo ver ik weet heeft vuurwerkvisie zijn nieuwe producten al bekend gemaakt .
    waren deze nog vergeten ofzo
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      #3
      Er waren nog veel producten niet binnen tijdens de demo. Dus het was al bekend dat er nog veel andere nieuwe producten waren. De dummy's hiervan stonden ook al opgesteld bij vuurwerkvisie, en de afbeeldingen stonden al in de folder. Alleen nu zijn de prijzen ook bekend, en hopelijk volgt er snel beeldmateriaal.

      Comment


        #4
        Hiervan is de prijs echt top als het gaat om prijs en tubevulling. Dat heb ik ook wel anders gezien.
        Ik ga deze even in de gaten houden. Moet ik nog wel een dealer in de buurt zoeken;-)
        greetzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          #5
          Zou inderdaad mooi zijn als hier snel filmpjes van komen! Ben ook zeer benieuwd naar het filmpje, want de prijs voor een 19-shots cake met 25 gram per shot is in ieder geval interessant te noemen.

          Comment


            #6
            Laatst aangepast door ylke; 22 October 2015, 14:05.

            Comment


              #7
              Wat een prachtige cake, mooie kleurencombinatie van paars met rood en een aparte combinatie van oranje met goud. Weer een parel uit de Visiekast!

              Comment


                #8
                Heuh wa; multicolour tip brocades met paars en rood? Apart! Prachtig! En dat oranje aan 't eind, huh; bijzondere bak!

                Comment


                  #9
                  Zo te zien zijn de mines ook erg vol.
                  Hopen dat de uiteindelijke productie ook zo is erg mooi.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #10
                    Schitterende cake, al heb ik wel het gevoel dat dit een overpowerde china-film is?
                    conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

                    Comment


                      #11
                      Erg leuk ding en niet super duur

                      Comment


                        #12
                        Schitterende bak ja, effecten blijven lekker hangen! Heb helaas al wat van zulke bakken, dus laat deze staan maar lijkt me een goede optie voor volgend jaar. Ben benieuwd hoe deze in de straat presteert!

                        Comment


                          #13
                          Wauw, deze bak ziet er erg goed uit voor die prijs! Ik had al wat signalen opgevangen dat we nog lang niet alle goede en mooie producten op de winkeliersdemo hadden gezien, maar deze is wel erg goed zeg!
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            #14
                            Inderdaad...prachtige cake dit...ook een fijne tubeinhoud ook als ik het goed bekijk

                            Comment


                              #15
                              Ik ben benieuwd of deze in werkelijkheid net zo goed is als op het filmpje, of dat het op het filmpje om een opgevoerde versie gaat. Denk dat ik hem toch maar ga bestellen want ik vind het een schitterende bak. Nu maar hopen dat mijn keuze goed uitpakt!

                              Comment

                              Working...
                              X