Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Legacy [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    The Legacy [Uitloop]

    Artikelnummer: 1503
    Artikelnaam: The Legacy
    Bruto Gewicht: 2500 gr
    Netto Kruitgewicht: 370 gram
    Aantal Schoten: 38
    Effectomschrijving: The Legacy, een 28 schots cake met hele dikke spinning tails en mooie grote effecten met veel kleur. Effecten: spinning tail to green dahlia gold strobe, Crackling tail to blue, red, silver strobe, Spinning tail to titanium salute. Belgische kwaliteit van Original speciaal gemaakt voor Zena Vuurwerk en dat voor maar €32,50.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: € 32,50
    O.a. verkrijgbaar bij: ZenaVuurwerk.com
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1503-The-Legacy-logo.jpg
Vertoningen:1
Grootte:119,9 KB
ID:	1610119

    Laatst aangepast door Viva la Bang; 7 September 2014, 21:07.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    mooi blokje en zeker netjes in prijs!
    :: [E]dese[K]ruit[T]uig ::

    Comment


      #3
      Mooie variatie en effecten! Behalve het eindsalvo...konden er nou echt nie meer krakelingen in na die spinning tails?!

      Comment


        #4
        Zozo, die spinningtails zijn wel heel erg in dit jaar! Maja, het is dan ook een erg mooi effect. Lijkt ook hier erg mooi uittezijn gevoerd, daarbij nog wat mooie boeketten en dan tegen zo een prijs is voor mij bijna een musthave!

        Comment


          #5
          en gewoon weer een die mooi uitgevoerd is en goed geprijst!
          Wat verrast VuurwerkVisie en Zena mij tog in eens!
          Ik ga maar eens een deealer op zoeken want sommige producten toveren stiekem langzaam en lag op me gezicht!
          die heb ik bij andere importeurs nog niet gehad

          Comment


            #6
            Wij hadden precies hetzelfde. Ze hebben ons heel erg positief verrast!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Echt een hele mooie pot. Enorme boeketten en veel afwisseling.
              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                #8
                Foto :

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	00000026.jpg
Vertoningen:1
Grootte:28,5 KB
ID:	1543153
                Leef met de dag!

                Comment


                  #9
                  Bloedmooie cake,alleen die knetters. Dikke anti-climax! Maar goed,wil hem graag hebben.
                  Light some fireworks, and see who answers.

                  Comment


                    #10
                    Die crackling zijn de minimale siertoevoeging aan de knaleffecten van vuurwerkvisie. Bij deze cake moet dit dus een salute finale voorstellen. Ondanks dat er op het filmpje geen verschil lijkt te zijn, was er in werkelijkheid wel degelijk verschil te horen, maar ik denk dat dit verschil op oudejaarsavond niet heel erg op zal vallen! Ik hoop dat vuurwerkvisie dit komend jaar gaat verbeteren!

                    Comment


                      #11
                      Had iets meer van de finale verwacht. Voor de rest een prima cake.

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Ik vind hem nog beter dan op het officiele productfilmpje!
                          Kan ook aan de camera liggen, maar ik vind het dus veel mooier zo
                          Jammer van het laatste salvo met crackling, als dat salutes waren was ie perfect

                          Comment


                            #14
                            Super mooie cake dit voor dat geld.


                            @pyroguy: weet jij toevallig of dit 100% productie was?
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              #15
                              Naar mijn weten was niet alles 100% productie, maar het meeste wel. Ik durf uit mijn hoofd niet te zeggen wat wel of geen productie was.

                              Afgaande op wat er geschoten is, is het een geweldig ding.

                              Comment

                              Working...
                              X