Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wonderful World

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door boozebelly Bekijk bericht
    De 2e krijg ik zelfs gratis bij mijn bestelling.
    Zozo! Hoe krijg je dat voor elkaar??

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door setten08 Bekijk bericht
      Zozo! Hoe krijg je dat voor elkaar??
      Mijn vriendin en mijn dealer kunnen het blijkbaar heel goed met elkaar vinden. En toen ik laatst verdrietig was omdat ik maar één Wonderful world kan betalen, zei mijn vriendin dat ze het allemaal wel even zou gaan regelen. Dus toen is ze snel naar het huis van mijn dealer gefietst.
      Nog geen half uur later belde de dealer hijgend op en zei dat ik een 2e Wonderful World gratis zou krijgen.
      Toen vroeg ik of ik mijn vriendin even mocht spreken en ze had zich zo gehaast dat ze nog buiten adem was aan de telefoon, ze was ook gevallen met de fiets denk ik, want ze klonk alsof ze pijn had.
      Toen viel de verbinding weg, blijkbaar was de telefoon kapot ofzo.
      Wat een schat he?!
      Ze is inmiddels zo vaak geweest dat ik nu ook een Multi Coco en 2 Thunderkings gratis krijg.

      Ff serieus...bij mijn dealer mag je gratis voor 20% uitzoeken bij je bestelling als je voor een bepaald bedrag besteld, dus vandaar die 2e Wonderful World

      Comment


        #33
        Me lijst wordt zo wel heel vol..
        Maar wat een topperrr
        [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

        Comment


          #34
          Zeker een topperrr.
          Heb 'm ook maar besteld.



          https://youtube.com/@VuurwerkBram

          Comment


            #35
            Het was een prachtige pot. Volgend jaar weer, alleen steek ik hem dan wel in een ruimere straat af. Straatje was nu iets te smal voor de lage effecten.

            Comment


              #36
              Dit ding was BRUUT!!! Ik wist het al, maar het is in een (te) smal straatje veel bruter dan je denkt! Zó breed gaat deze cake, met zulke enorme indrukwekkende mines, en zeer grote boeketten! Echt een geweldig concept voor een cake, met een sublieme uitvoering. Ik denk dat ik dit één van de toppers vond die ik gisteravond gezien heb, en geloof me, ik heb er véél gezien!

              Kwaliteit: een dikke 10!
              Prijs: een 9!
              Prijs/kwaliteit verhouding is echt top!

              Een brede straat waar je op werkelijk minimaal 15 meter afstand staat, is wel erg aan te raden!
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #37
                erg mooie cake, alleen jammer dat het waaide, hier een filmpje:
                Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
                https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

                Comment


                  #38
                  De Wonderful world in mijn kleine straatje afgestoken en hij kwam helemaal goed tot zijn recht.
                  Wat een supermooie cake is dit.
                  Dark Soul (zie enkele posten hierboven) was getuige en ook ik geef het cijfer 10 voor deze cake.
                  De fantastisch gekleurde,ontzettend brede mines in combinatie met de prachtige salvo.s van boekketten maken van deze cake een wereldcake.

                  Comment


                    #39
                    Heb deze om 00:00 uur afgestoken en man wat een effect!
                    Ik heb deze op een brugje afgestoken en het was wel wat groot.
                    De knallen van deze cake zijn echt geweldig hard!
                    En de boeketten blijven zeer lang hangen.
                    Echt een topper!
                    Vuurwerk meer heb je niet nodig.

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                      De Wonderful world in mijn kleine straatje afgestoken en hij kwam helemaal goed tot zijn recht.
                      Wat een supermooie cake is dit.
                      Dark Soul (zie enkele posten hierboven) was getuige en ook ik geef het cijfer 10 voor deze cake.
                      De fantastisch gekleurde,ontzettend brede mines in combinatie met de prachtige salvo.s van boekketten maken van deze cake een wereldcake.
                      Inderdaad een geweldige cake, ik had hem 2x. Ik zag bij aankoop al dat er verschil zat tussen de 2 cakes. Labeleling was verschillend, lichtgoen/donkergoen. Aansteekpunt van lont verschilde.

                      Pas gedurende de nacht kwam ik erachter dat er echt verschil in zat. Oude cake had als finale het salvo in brede waaier, de 2e schoot de finale in I vorm, net als salvo ervoor. Was voor mij persoonlijk een tegenvaller. Een paar post boven mij zien jullie het filmpje waar dit ook zo was.

                      Zijn er meerdere versies in omloop? Wie kan hier een antwoord op geven?

                      Comment


                        #41
                        Ook ik heb deze gehad en het was gewoon een topper.
                        Normaal geef ik niet zoveel uit aan een 500 grammer maar voor deze heb ik een uitzondering gemaakt en heb er geen spijt van.
                        Grote mines in de mooiste kleuren, grote brede boeketten en een mooie finale.
                        https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                        Comment


                          #42
                          Nog een filmpje gevonden van deze wonderschone cake:

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #43
                            Dan k je voor het posten van mijn filmpje moontan je was me net voor
                            https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                            Comment


                              #44
                              Dank je Kaboom, net als vorig jaar heb je prima kwaliteitsfilmpjes.
                              Heb je er nog meer voor ons?

                              Comment


                                #45
                                Wat een geweld zeg, dacht bijna even dat ik naar een illegale pot zat te kijken.
                                's kijken of ik deze volgend jaar te pakken kan krijgen.
                                Mvg Frans

                                Comment

                                Working...
                                X