Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Earth [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Kon ze hier niet krijgen; kreeg in de plaats daarvan het assortiment "Fear" geleverd, maar ik vermoed dat dit van hetzelfde nivo was. Aardig, maar niet meer dan dat en zeker geen aanrader. Maar wel beter dan Short Circuit.

    Comment


      #32
      ik krijg dit jaar de earth c mortier gratis , ben benieuwd wat het gaat worden

      Comment


        #33
        Ik ga er, zodra het donker is straks, 1tje afsteken en dan zal ik het ook filmen
        Ik denk dat ik ga voor E: Red peony & silver palm


        EDIT:

        Hier is 'ie dan
        Vond hem best wel mooi, ging lekker hoog en gaf een leuk effect!


        (sorry voor de boomtakken die een beetje hinderen in het filmpje)

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Laatst aangepast door gwn_spanishCracker; 29 December 2010, 18:46.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
          Vond ze niet echt goed, evenals de short circuit zaten er wel wat leuke effecten tussen maar het was niet "wauw". Volgend jaar haal ik voor dat geld wel een leuke cake want de effecten zijn vaak niet veel groter als van een goede cake.
          Ik ben het hier helemaal mee eens..

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door x09aflames Bekijk bericht
            Ik ben het hier helemaal mee eens..
            Je quote een reactie van ruim een jaar geleden (jan 2010), maar wat jou betreft zijn ze dus niet verbeterd? Persoonlijk zag ik wel duidelijk verbetering namelijk, dus ben benieuwd naar jouw ervaring.
            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
              Je quote een reactie van ruim een jaar geleden (jan 2010), maar wat jou betreft zijn ze dus niet verbeterd? Persoonlijk zag ik wel duidelijk verbetering namelijk, dus ben benieuwd naar jouw ervaring.
              Je bedoelt waarschijnlijk 2 jaar? we leven nu in 2012, de poster voor jou refereert aan een post geschreven in 2010!

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door anco26 Bekijk bericht
                Je bedoelt waarschijnlijk 2 jaar? we leven nu in 2012, de poster voor jou refereert aan een post geschreven in 2010!
                Scherp anco26...ben daarom nog geïnteresseerder naar de reactie van x09aflames...
                www.huismanvuurwerk.nl

                Comment


                  #38
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                    #39
                    Thor Earth singel shots:

                    Leuke effecten voor een mooi prijsje

                    Laatst aangepast door bolle-040; 9 February 2015, 11:19.
                    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                    Comment

                    Working...
                    X