Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitnodiging Zena Demo 2019. Snapte?!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Hierbij mijn filmpje van wat mij betreft 1 van de absolute nieuwe toppers gemaakt tijdens de ZENA Demo 2019 in Mijdrecht gisteren, natuurlijk het best in HD te bekijken:

    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #62
      Dank voor alle filmpjes, is zeker de moeite geweest zo te zien!

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Zena / Lesli bedankt voor deze leuke gezellige avond, waar ik heel bekenden heb gezien
        was gezellie goos

        Natuurlijk was de fotocamera ook weer mee










        http://www.stefandrukker.nl

        Comment


          #64
          Ik heb al heel wat demo's gezien, maar dit was er eentje zoals je ze maar zelden tegenkomt.
          Prima bereikbaar; lekker drankje erbij; niet te grote schietafstand; lekker tempo zonder al teveel niet ter zake doend geklets; een prachtige schietlijst; afzonderlijk geschoten producten; kortom: eigenlijk niets dan lof!

          De nodige oude bekenden ontmoet (steeds ouder en minder bekend )....

          Maar wat mij bovenal opviel was dat de gemiddelde kwaliteit van de artikelen erg hoog was!
          Afgezien van de meeste producten uit de Herlat-lijn dan, en een béétje minder krakelingen was fijn geweest, maar toch...
          Nog geen Pangu-nivo wat mij betreft, maar ik zie zeker een stijgende lijn in de kwaliteit van Zena, en over het algemeen alleszins redelijke prijzen.

          Comment


            #65
            Ik heb gisteravond ook een prima demo gezien! Het was echt een demo volgens het boekje. Precies zoals Cass ook zegt. Mooie parkeerplek, mét verlichting. Koeienvlaaien inclusief! Gratis toegang, een hapje en een drankje, een grappige locatie (knus met al die kassen rondom, maar toch lekker dichtbij kunnen staan). Schietlijst was ook fijn, al had ik stiekem op iets van Luypaers gehoopt. Zelfs bordjes met het toilet waren opgehangen. Klinkt suf, maar je moest eens weten hoeveel demo's geen toilet hebben, of waar je dat zelf moet opzoeken. De weersomstandigheden waren ook dikke prima. Klein minpuntje: waarom ligt Mijdrecht zo ver van elke snelweg af? Iedereen die ik sprak, moest minstens 35 minuten rijden, zelfs als ze hemelsbreed niet ver weg wonen.

            Over het vuurwerk. Ik heb veel "redelijk" spul gezien. Ik heb vrijwel geen "slecht" spul gezien. Ik heb veel artikelen gezien die in de basis erg veel op elkaar lijken. Veel I-shape, terugkerende effecten, eentonig tempo met een simpele finale, veel crackling, veel spul wat de buurman ook heeft.
            De absolute topper van de avond was de Sky High Whistle. Unaniem. Het publiek was direct in jubelstemming toen deze bak klaar was. De hoogte die deze box bereikt is werkelijk fenomenaal! keihard fluit, aardig boeketje.
            Andere opvallende producten: Strobe Pistil Box (zeer fraaie pistil), Skadi Extreme (maar dat was wél een sample) en de Power Crackling Box. Maar het meest opvallend vond ik nog de Snapte?! Box. Deze box had een werkelijk unieke combinatie van rode ghost met gouden popping flowers! Geen echte crackling, maar die gouden wolkjes ploften wel. Heel fraai uitgewerkt en een zeer zware burst! Er werd ons verteld dat dit geen sample was, maar ik heb mijn bedenkingen.

            Zena en de Huifkar, bedankt voor de demo!

            Mijn 4K films komen dit weekend online. Kost even wat tijd om te verwerken.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #66
              Klopt, ik zei eerder 'Chry Crackling' bij de Snapte?! Box, maar dat zijn Popping stars.

              Comment


                #67
                Ik kan geen topic vinden van de Snapte?! Box. Dus bij deze dan mijn film in dit topic:

                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #68
                  Een ander nieuw product voor 2019 is de Color Spinning Box. Ook deze heb ik gefilmd. Zou 119,50 moeten gaan kosten. Ik ga er vanuit dat we een sample hebben gezien, maar hij was erg mooi. Grote boeketten, heldere kleuren en lekker dikke draaistaarten.

                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                    Een ander nieuw product voor 2019 is de Color Spinning Box. Ook deze heb ik gefilmd. Zou 119,50 moeten gaan kosten. Ik ga er vanuit dat we een sample hebben gezien, maar hij was erg mooi. Grote boeketten, heldere kleuren en lekker dikke draaistaarten.

                    Ik vind deze zeker wel oké, de rest mwah -seen that done that-

                    Comment


                      #70
                      Heeft trouwens iemand nog gevraagd of er nieuwe single shots komen?

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                        Heeft trouwens iemand nog gevraagd of er nieuwe single shots komen?
                        In de Zena lijnen komen er geen nieuwe single shots.
                        In de Funke en Luypears lijnen wel.

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                          Heeft trouwens iemand nog gevraagd of er nieuwe single shots komen?
                          De Blitzies van Herlat komen dit jaar wel. Was eigenlijk een nieuw artikel in 2018, maar kwam als ik het goed begreep net na de jaarwisseling binnen, dus zijn ze dit jaar voor het eerst te koop.

                          Ook komt Zena met een fluit fontein en dat vind ik echt veelbelovend. Zoals de naam doet vermoeden, denk ik dat het om een drietraps fluit fontein gaat, met een de vormgeving van een single shot.


                          Afgelopen donderdag veel bekenden gezien en genoten van een leuke demo met bekende toppers en de nieuwe artikelen. Ik vind het een goede ontwikkeling dat ook de forumleden werden uitgenodigd, want dit zorgt ook meteen voor veel beeldmateriaal en reacties in de producttopics.

                          Bedankt allemaal voor het delen van de films en prachtige foto's! Topper van de avond was voor mij zeker de Snapte?! Box. Wat een geniale combinatie van 2 effecten, afzonderlijk al mooi, maar zo samen in 1 boeket echt magisch. Als de productie ook zo presteert, dan heeft Zena een regelrechte topper in handen.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #73
                            Snapte was productie. 1e container is al binnen
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #74
                              Ik zie dat de Snapte?! Box 144 shots heeft, maar het lijk mij verre weg van zoveel shots. Het ziet er eerder uit als 3 x 25? Ik ben benieuwd of alles dan is afgegaan.

                              Edit ik zat een video te kijken waar 1 cake miste.
                              Laatst aangepast door MasterBsc; 16 June 2019, 23:34.

                              Comment


                                #75
                                Bedankt allemaal voor het mooie beeldmateriaal en de duidelijke meningen over de demo/producten. Geeft goed aan hoe het was tijdens de demo.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X