Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apollo A/B/C/D/E/F [NL]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    een paar jaar geleden koste deze cakes nog 15 euro per stuk .
    wat kosten ze nu .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      #17
      beetje zoekwerk kan wel, de online webwinkels van de Zena nl dealers zijn gewoon open.

      Kost dit jaar 16,- euro p/s.

      Comment


        #18
        Heeft iemand dit pakket gehad en wat vond je ervan?
        [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

        Comment


          #19
          Zit er ook aan te denken om deze te gaan halen kost wel 125 euro maar ja dan heb je wel gelijk 8 goede potten

          Comment


            #20
            ik heb ze vandaag besteld ik ben erg benieuwd !!

            Comment


              #21
              hmmm er zit te veel crackling in voor mij.
              En das niet mijn smaak dus niet voor mij.
              dan heb ik veeel liever het buurtassortiment van rubro 6 geweldige cakes met meer kruitinhoud 286 gram 19shots dus beter en groter effect

              gr firepower

              Comment


                #22
                Ik ben tevreden over dit pakket.
                Mooie afwisselende effecten. Enige nadeel vond ik dat de potjes een razend tempo hebben.

                Comment


                  #23
                  Ik had niet zulke leuke ervaringen met dit pakket.

                  Burst, boeketten en de tempo waren goed, maar daar was dan ook alles mee gezegt.
                  Er kwam onwijs veel rotzooi vanaf en soms klapte er vol een boeket op de grond of heel laag of alle kanten op. Het was eigenlijk niet meer super veilig en heb ze dan ook een heel eind verderop gezet. Zelfs kreeg ik nog bij het afschieten van een Apollo vol iets in me oog waar ik erg last van had (jaja vuurwerkbril blabla). Toch vond ik ze erg onbetrouwbaar overkomen en heel veel rotzooi geven.

                  Zaten best wel leuk in elkaar, maar vond de kwaliteit bagger!

                  Volgend jaar voor mij dus niet meer dan heb ik liever de messiertjes!
                  HaagsKrùit onwès explausief

                  Comment


                    #24
                    Leuke budgetcakes, alleen niet heel bijzonder. Maar in de combinatie komen ze aardig over :

                    Apollo A/D/F + Aquarius F :
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Apollo B/C/E + Aquarius C :
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Comment


                      #25
                      Hier nog een filmpje van 3 apollo's geschoten op een demo, dus ik weet niet welke drie maar ze zagen er in ieder geval goed uit:
                      (HD)
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        #26
                        Heeft iemand hier deze gehad met de jaarwisseling? Hoe presteerde dit pakket in de straat? Ook negatieve ervaringen gehad zoals haagskruit? Ik kan dit pakket namelijk voor 60euro krijgen dit jaar, dat is 7.50 per pot. Lijkt mij een goede prijs, of vinden jullie bijvoorbeeld de messiers beter?

                        Comment


                          #27
                          Denk dat je dit kan zien als de grote broer van de messier! Dus beter. 60 euro bij Huisman deze week ja!
                          Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                          Comment

                          Working...
                          X