Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Notorious

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Notorious

    Artikelnummer: 1835
    Artikelnaam: Notorious
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 13
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 29,95


    www.youtube.com/pyroboysNOP

    #2
    Tis een gratis product wat je bij zenawinkels krijgt, maar die richtprijs die ze geven slaat helemaal nergens op, dat is dit toch niet waard zeg
    conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

    Comment


      #3
      Als hij daadwerkelijk is zoals op het filmpje is het zeker een mooie cake om gratis te krijgen. Alleen de prijs ben ik met xavilolo eens is niet echt reeel.

      Comment


        #4
        Wauw, die goudeffecten zijn wel echt huuuge. Ik vind het een zeer prachtige cake. Leuk dat je deze gratis krijgt.

        Comment


          #5
          Geweldige cake om gratis te krijgen! Vooral omdat je hem al krijgt vanaf 69 euro!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door xavilolo Bekijk bericht
            Tis een gratis product wat je bij zenawinkels krijgt, maar die richtprijs die ze geven slaat helemaal nergens op, dat is dit toch niet waard zeg
            Ach, dat is al zo oud als de weg naar Rome dat ze de waarde van gratis vuurwerk toch iets hoger inschalen dan dat wij ervoor zouden betalen. Ik heb eerlijk gezegd dit liever want het is zo te zien wel een heel nette cake, dan dat ze een lagere waarde hanteren en dan een bagger cake meegeven!
            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              #7
              lijkt op de neptune serie !

              Comment


                #8
                een zeer mooie GRATIS cake bij deze bestel waarde...
                oii cheers.

                Comment


                  #9
                  Och och, deze kan ik ten zeerste af raden. Gratis gekregen bij m'n bestelling. Een enorme cake met maar 13 shots. Zena prijst deze aan ter waarde van 30 euro. Pure oplichterij. Boeketten zijn slap, geen burst dus kleine boeketten. Green stars passen totaal niet bij de red brocade. De brocade vervloog iets door de wind. Maar deze boeketten waren zelf nog iets kleiner dan de Heavy Legend 25. Je kan beter 3x de Origin of Fire (ook een gratis pot) nemen die nog een beetje spektakel brengt met de 4 shots finale. Dikke afrader.

                  Oud & Nieuw 2012/2013. Zena Vuurwerk [NL], Hong Deng Long [NL]. Cake: Notorious 13 shots. Brocade with red, green stars

                  Comment


                    #10
                    Ik kan me er eigenlijk niet in vinden, bij mij ging de burst wel gewoon goed waardoor ie er wel goed uitzag.
                    Normaal kopen zou ik hem niet doen voor 30 euro, 10 euro is ie wel waard.

                    Comment

                    Working...
                    X