Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

16 shots powercake assortiment

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Ga deze verwerken in een project (zitten aan het eind reservelonten)

    Comment


      #62
      Heeft iemand nog een productfoto? Hoe worden deze aangeleverd? In doos of folie?

      Comment


        #63
        bij mij gewoon als 3 losse cakes geleverd

        Comment


          #64
          Klopt deze zitten los in een karton. Goed opletten dat je drie verschillende mee krijgt dus.

          Comment


            #65
            Zijn best wel kleine potjes zeg voor een 25grammer.. ben benieuwd wat ze gaan doen op de 31ste...

            Comment


              #66
              Hierbij een filmpje van de Thor Powercake Glitnir.

              Eerste schoten helaas niet op film. Stond ook redelijk veel wind.
              Desondanks een prima cake met felle kleuren, goede mines en crackling.
              Expres de minste van de 3 gekozen om af te steken, afgaande op de productfilmpjes.
              25 grams waardig? Ik vond zelf van wel, in combinatie met de mines waar ook aardig wat in is verwerkt naar mijn idee.

              Filmpje:

              Comment


                #67
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	11833179.jpg
Vertoningen:1
Grootte:180,5 KB
ID:	1544423

                ze zijn idd niet groot maar wel lekker zwaar.
                en worden los geleverd.
                Ik zeg BOEM .....!

                Comment


                  #68
                  bij de mijne hoor ik als ik ze schuin houd poederkorrels op en neer bewegen onderin . is dit normaal?

                  Comment


                    #69
                    Dat is normaal, waarschijnlijk voor de mines.... ;)

                    Bij mij deden ze het prima, bijna alles voor de regen al afgestoken!

                    Comment


                      #70
                      Ik vond m tegenvallen ik had er meer van verwacht voor een 25 grammer cake...

                      Comment


                        #71
                        Aardige potten, 3 voor 50 is zeker goed te doen. 25 euro per pot vind ik dan wel weer enigszins prijzig. De mines bij deze 3 waren een mooie toevoeging. Geen krakers, maar wel leuk om er bij te hebben.
                        www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                        Comment


                          #72
                          inderdaad 3 voor 50 is goed te doen. leuk voor in de vooravond maar niet voor de 24:00

                          Comment


                            #73
                            Ik vond ze juist wel 12u waardig. Ik had 2 cakes gekoppeld dus dan is het effect veel groter en indrukwekkender.
                            de overgebleven apart afgestoken die viel zeker goed in de smaak en kon goed meekomen/opboksen met al het ander spul in mijn straat.
                            zeker een blijvertje (hoop ik) volgend jaar als het mee zit weer

                            Comment


                              #74
                              Prima voor de prijs, ook 1 van de weinige dingen van Zena die ook echt de uitwerking had zoals op de china filmpjes. Hoe zit dit eigenlijk? Voelde me met een paar potten flink opgelicht.

                              Comment


                                #75
                                Ze zijn hier ook apart de lucht in gegaan na 24u, en vielen toch zeker niet tegen voor de prijs.
                                Wellicht volgend jaar opnieuw, en dan zorgen dat ze alle drie tegelijk gaan voor wat meer indruk.

                                Comment

                                Working...
                                X