Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

King of town

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    erg prijzig ja en geen compound erg veel werk persoonlijk vind ik dat er betere boxen in om loop zijn en als je als freak een beetje goed in koopt kun je zelf dit soort mega boxen ook zelf samenstellen en maken naar eigen smaak
    deze is puur om de gewone consumment aan te trekken
    veelste duur voor wat je krijgt

    Comment


      #92
      jezus wat een bakbeest is dit zeg, alleen 599 euro zou ik hier nooit aan uitgeven, voor dat geld kan je de hele serie van gardenparty en smashboxen kopen... dan had ik het wel geweten.

      Comment


        #93
        Ik heb ze gebeld is geen compound zeggen ze

        Comment


          #94
          Heb deze bak mogen afschieten in een vuurwerkshow. Beide kanten tegelijk aangestoken, was een mooi spectakel en duurde 3 minuten ofzo. Heel eerlijk kan ik het niet beoordelen omdat we een aantal cakeboxen tijdens deze afstaken. Wel heeft mijn voorkeur om losse cakeboxen te kopen met goede effecten, dit was niet echt een wow effect alleen in de kwantiteit

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door mark dalton Bekijk bericht
            Maar niemand deze box ??
            Jazeker wel, ik heb genoten. Dooprlussen koste een halfuurtje. Maar dan heb je wel wat. Hij mocht wel iets sneller gaan idd.

            Comment


              #96
              Hier is hij dan alleen samen met een vriend verdeeld in 2 filmpies helaas link
              Deel 1: https://youtu.be/TQxSIMYWgFA
              Deel 2: https://youtu.be/oFw0QYPNYtk

              Nog nooit zo zware bak getild met ze 2e

              Comment


                #97
                Ik dacht dat deze zou bestaan uit compound cakes. Voor dit geld kan je meerdere compounds kopen en hoef je niks door te lussen. Zou dit persoonlijk nooit kopen.

                Comment


                  #98
                  Ik heb deze gehad en het was een vermakelijke doos. Doorlonten is wel ff een klusje en het geheel had van mij wat sneller gemogen. Ik raad m aan voor een buurtpakketje (Als je weer snel aan de pilsjes wilt)

                  Comment


                    #99
                    Heeft iemand hier een straatfilmpje van toevallig?

                    Comment


                      Effe 3 berichten hoger kijken ...

                      Comment


                        Vind het een slechte bak als ik zo het straatfilmpje van hermen1992 zie.
                        Boeketjes vaak niet mooi rond , laag tempo en dan ook nog overpriced.

                        Comment


                          Misschien lees ik er overheen maar is dit nu 20, 25 of 30 mm?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
                            Misschien lees ik er overheen maar is dit nu 20, 25 of 30 mm?
                            1,2" zie vorige pagina.

                            Comment


                              Vorig jaar voor 400 gekocht en spijt van.
                              Deze moet je echt van te voren af steken en in stoel gaan zitten met biertje erbij zo vreselijk traag dat hij was.
                              Wel zeer gevarieerde effecten.
                              En idd niks compound.
                              Gewoon 3 losse dozen in 1 grote doos dit omdat ze hem anders niet mochten verkopen.
                              Als ik hem ooit nog zo kopen zou ik hem in het midden aansteken of 2 kanten tegelijk.

                              Comment


                                In een stoel zitten met een biertje klinkt ook niet verkeerd ...

                                Comment

                                Working...
                                X