Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

King of town

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Bulletworks Bekijk bericht
    De opzet van zon box is wel leuk. 30mm 450shots. alleen het slaat idd negens op dat het maar gewoon wat willekeurige potjes in een grote doos zijn. Als er mooie opbouwende salvo’s in zaten en een mooie finale was het beter geweest. Ook de winkelprijs van 600 is veel te duur. Ik las dat die wel verkrijgbaar was voor 250 dat is nog wel te doen.

    Off-topic: weet iemand een andere grote 30mm i-shape box met leuke salvo’s en goede eind finale? Ik zag de 1.2 giga compound van vw-mania die zag er heel goed uit alleen niet verkrijgbaar helaas. Dan nog de Sodom en Gomorra of de Tournament box van geisha die zijn dan wel weer 25mm en niet max gevuld. The sensation valt helemaal af met de prut boeketten.
    Je zou de Atmosphere van Broekhoff kunnen proberen. 10 x 500 gram met 30mm, I-shape. Veelal in salvo's met dikke finale. Ik heb lang getwijfeld maar hem toch niet genomen.

    Comment


      #77
      Kan iemand mij in dummytaal uitleggen hoe ik een box als deze voor me moet zien? Ik heb met boxen van deze grootte geen ervaring en kan dus niet direct begrijpen hoe dit werkt.

      Er staat 1x aansteken, eigen volgorde, 3 compounds, doorlussen enz.

      Concreet is mijn vraag dus eigenlijk, stel je koopt deze box, wat moet er dan gebeuren om hem als een geheel de lucht in te krijgen?

      Comment


        #78
        Het is niet helemaal duidelijk hoe of wat met deze box.

        1x aansteken gaat sowieso niet dus je moet echt zelf nog wat gaan doen.

        Stel het zijn losse cakes, dan ben je wel een avondje zoet met het zelf doorverbinden hiervan.

        Als het 3 losse compounds zijn, dan zit elke compound op een plaat gelijmd dus is makkelijk als zodanig te herkennen. Dan zou je dus deze 3 aan elkaar moeten maken (lont verbinden) om er 1 show van de maken met 1x aansteken.

        Comment


          #79
          Ik verwacht dat dit pakket bestaat uit 3 verschillende compound delen die per deel al met elkaar verbonden zijn. Wat hun bedoelen met een eigen opbouw van de show is denk ik dat je de 3 delen zelf in een volgorde kan zetten. Deze zullen dan 1) nog met een normale lont- reservelont verbonden moeten worden of 2) elkaar ontsteken zoals bij het systeem wat Rubro ook gebruikt met een bundeltje lonten (wat Funke nu ook gebruikt volgens mij).
          [B]Remember, remember, the 31th of december. [/B]

          Comment


            #80
            Let op bij het aanschaffen van dit product dient het opgehaald te worden door 3 personen en ook vervoerd te worden in verschillende voertuigen wil je je aan de regels houden.

            Comment


              #81
              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	FB_IMG_1514286448068.jpg
Vertoningen:1
Grootte:180,3 KB
ID:	1564752

              Aardige groote box zeg..

              Comment


                #82
                Als je kijkt naar de tekst op de doos zijn het dus 3 compounds. (3 compounds met 6 cakes per compound)
                Vantevoren lonten vrijmaken en ter plekke op straat met een tyrapje aan elkaar zetten.
                Wees een echte freak, slopen is niet stoer.

                Comment


                  #83
                  Maar er mag maximaal 2kg kruit in een compound verwerkt worden dus deze box kan maximaal 6kg kruit bevatten in die berekening. Of is deze op goed geluk door de keuring gekomen met 6x500 gram kruit per compounddeel?

                  Comment


                    #84
                    Zijn er nog meer mensen die deze hebben?? Bij mij zitten er 3 dozen in maal 6 cake’s. Maar geen compound

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door mark dalton Bekijk bericht
                      Zijn er nog meer mensen die deze hebben?? Bij mij zitten er 3 dozen in maal 6 cake’s. Maar geen compound
                      Hier was ik dus al bang voor.. 'compound' gaan ze te pas en te onpas gebruiken omdat het zo populair is.
                      Wordt een flinke doorluntklus dan.. Kan je aan de cakes wel zien welk effect ze hebben?

                      Comment


                        #86
                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	71CF5D8D-0779-4A92-B596-061478C4D594.jpg
Vertoningen:1
Grootte:152,5 KB
ID:	1565175Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	71CF5D8D-0779-4A92-B596-061478C4D594.jpg
Vertoningen:1
Grootte:152,5 KB
ID:	1565175

                        Comment


                          #87
                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	27D85A4F-41AA-487E-90C5-61A498B20663.jpg
Vertoningen:1
Grootte:129,8 KB
ID:	1565176Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2FE88A0A-CE79-43EE-9E72-FE2C7A49B4BE.jpg
Vertoningen:1
Grootte:202,2 KB
ID:	1565177Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2FE88A0A-CE79-43EE-9E72-FE2C7A49B4BE.jpg
Vertoningen:1
Grootte:202,2 KB
ID:	1565177

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                            Hier was ik dus al bang voor.. 'compound' gaan ze te pas en te onpas gebruiken omdat het zo populair is.
                            Wordt een flinke doorluntklus dan.. Kan je aan de cakes wel zien welk effect ze hebben?
                            Je kan er niks aan zien gewoon cake 1tm18

                            Comment


                              #89
                              Maar niemand deze box ??

                              Comment


                                #90
                                Pffff 18 cake's voor 600 euries is gewoon 33 euro per cake, das nie best nie.

                                Comment

                                Working...
                                X