Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coloring Willows!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Coloring Willows!

    Artikelnummer: 4555
    Artikelnaam: Coloring Willows
    Bruto Gewicht: 14 kg
    Netto Kruitgewicht: 1946 gram
    Aantal Schoten: 100 schoten
    Effectomschrijving: 100 schoten, maximaal kaliber en 2KG kruit! In salvo’s worden felgekleurde willow effecten de lucht in geschoten, een échte powerbak! Een ware Vuurwerktopper!
    Tube diameter: 30 mm
    Kartoninhoud: 1/1
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: €179,99

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Coloring willows.PNG
Vertoningen:1
Grootte:1,21 MB
ID:	1618121

    #2
    prachtig box heerlijk tempo maar leek meer op 25mm

    Comment


      #3
      Ik vond deze er juist uitspringen op de demo, dikke klappen en mooie willows. Ik hoor veel mensen waarschuwen voor samples, ik zag dat niet perse maar zal toch maar voorzichtig zijn
      31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Nu €120 bij vuurwerktoppers hoogeveen

          Comment


            #6
            Iemand van de leden deze in de straat gehad afgelopen oudjaar?
            Ziet er uit als een leuke box voor komend jaar. Ook gezien de prijs.

            Comment


              #7
              Ik ben bepaald geen Cafferata/WTF fan maar ik heb deze afgelopen jaar als vervanger gehad en was zeer te spreken over de prestaties van deze compound. Een goed tempo, mooie volle effecten, flinke burst en mooie kleuren. Voor de juiste prijs zou ik hem zo weer aan de collectie voor dit jaar toevoegen.
              Het mooiste werk is vuurwerk!

              Comment


                #8
                Goed om te horen Knettermans. Misschien dan dit jaar toch maar eens een compound meepakken van Cafferata.

                Comment


                  #9
                  Kijk en oordeel zelf! In het kort: vond 'm mooi en goed, maar is me niet specifiek bijgebleven.
                  Burst is echt dikke prima, maar komt op deze video niet natuurgetrouw over (heb geen externe mic)..

                  Laatst aangepast door PyroSteen; 7 February 2024, 21:28. Reden: burst is niet natuurgetrouw
                  31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door PyroSteen Bekijk bericht
                    Kijk en oordeel zelf! In het kort: vond 'm mooi en goed, maar is me niet specifiek bijgebleven.


                    De flinke burst waar knettermans het over heeft die hoor ik hier niet terug ?
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      De flinke burst waar knettermans het over heeft die hoor ik hier niet terug ?
                      Ik ook niet, ligt aan de audio van het filmpje.

                      Hier nog wat straatfilmpjes (niet van mijzelf).



                      Het mooiste werk is vuurwerk!

                      Comment


                        #12
                        Goed dat je het zegt Torrr, ik heb geen externe microfoon dus de audiokwaliteit is helaas niet natuurgetrouw. De burst blies me niet weg (zoals een Caïro bijvoorbeeld), maar is zeker dikke prima. Deze komt overigens ook in een metalen jasje.
                        31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                        Comment


                          #13
                          Effect lijkt mij niet bijster groot maar dat kan ook door de wind komen. Indien ik deze voor een leuke prijs kan scoren neem ik m mee.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door omo109 Bekijk bericht
                            Effect lijkt mij niet bijster groot maar dat kan ook door de wind komen. Indien ik deze voor een leuke prijs kan scoren neem ik m mee.
                            Laat ik het zo zeggen: hij moet niet een stuk duurder zijn dan de bekende Broekhoff/Magnum compounds of een Break Out bijvoorbeeld en dan is het de moeite om hem te kopen. Meestal kom je WTF alleen met een te hoog prijskaartje tegen helaas.
                            Het mooiste werk is vuurwerk!

                            Comment


                              #15
                              Had deze ook als vervanging gekregen. Vond het niet echt geweldig.

                              Comment

                              Working...
                              X