Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WTF Box 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    90 euro dus, aangezien je minimaal voor 30 moet bestellen. Ik twijfel sowieso al.
    Niet bij alle verkooppunten is dat zo! ;)

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door b00ster Bekijk bericht
      Niet bij alle verkooppunten is dat zo! ;)
      alleen bij de winkels die zijn aangesloten bij de Vuurwerktoppers moet je die 30 euro extra besteden. Slecht geregeld door Cafferata, maar ik denk dat er hier door een hoop potentiele kopers zijn afgehaakf.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        Zou het echt? Als je de website (vuurwerktoppers.nl) moet geloven zijn er alleen vandaag al 6760 van deze boxen besteld (met een max van 1 per klant) En dat terwijl de meeste andere boxen (compounds) onder de 100 zitten. #ikbenverbaasd

        Comment


          Vorig jaar prima blokje voor dat geld.

          Comment


            Ik denk dat je deze heel goed kunt combineren met een aantal van die 2" single shots van hun. Die zijn nu ook in de aanbieding en zien er ook echt top uit. Ik wist het wel.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
              Ik denk dat je deze heel goed kunt combineren met een aantal van die 2" single shots van hun. Die zijn nu ook in de aanbieding en zien er ook echt top uit. Ik wist het wel.
              Goede tip. Gecombineerd met 3 pakketjes single shots en een euro of wat aan grut met kortingscode vandaag 'vrijdag5'. Daar komt nog gratis voorwerk bij.. Toch gaaf.

              De WTF-box 2.0 moet je gehad hebben. Ze zijn een begrip. Ik laat mij voor het tweede jaar verrassen.

              Comment


                Deze vanavond ook geschoten op de demo in Papendrecht.
                Hij is zeker de 60 euro waard naar mijn mening. Grote boeketten en harde burst.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802 Bekijk bericht
                  Deze vanavond ook geschoten op de demo in Papendrecht.
                  Hij is zeker de 60 euro waard naar mijn mening. Grote boeketten en harde burst.
                  Zag je nog mensen die aan het filmen waren, ik hoop van wel want dan komt er vast wel ergens een filmpje naar voren.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Zag je nog mensen die aan het filmen waren, ik hoop van wel want dan komt er vast wel ergens een filmpje naar voren.
                    Ja er stonden meerdere mensen met camera dus ik ga er vanuit dat er van het weekend nog wel ergens een film opduikt.

                    Comment


                      Yes, de eerste beelden zijn opgedoken uit Papendrecht. Ziet er ondanks de wind prima uit!
                      Kijk ergens vanaf 21:30:

                      Comment


                        Hij duurt in ieder geval lekker lang zo met die pauzes tussen de cakes...

                        Comment


                          Ja de wind was idd wel ruk gister!

                          Comment


                            Heeft iemand nog een filmpje van deze box van een demo

                            Comment


                              Ik heb hem gezien bij een demo in Zutphen, daar was het best wel een drama. Slappe burst en de effecten zijn ook totaal niet om naar huis te schrijven.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Vwapd Bekijk bericht
                                Ik heb hem gezien bij een demo in Zutphen, daar was het best wel een drama. Slappe burst en de effecten zijn ook totaal niet om naar huis te schrijven.
                                Volgens mij is deze niet in Zutphen geschoten? Denk dat je de Excellent Box bedoeld?

                                Comment

                                Working...
                                X