Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WTF Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Apollo Bekijk bericht
    Heren dit is Cafferata. Een importeur waarbij ik nog nooit waar voor je geld heb gezien. Behalve deze WTF box zeker? Denk nou eens na

    Ik hoop dat de teleurstelling niet al te groot is de 31e
    Maak je lekker druk om je eigen vuurwerk

    Comment


      Ik had gezegd dat ik deze box zou overslaan. Gister met een college gesproken over deze box die een vwtoppersdealer heeft. Hij gaf echt aan dat deze box overeenkomt met het filmpje en dat het een topper is... één van deze dagen ga ik ‘m ook maar eens bestellen.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door alkan075 Bekijk bericht
        Ik had gezegd dat ik deze box zou overslaan. Gister met een college gesproken over deze box die een vwtoppersdealer heeft. Hij gaf echt aan dat deze box overeenkomt met het filmpje en dat het een topper is... één van deze dagen ga ik ‘m ook maar eens bestellen.
        Kan ik hieruit opmaken dat hij hem al heeft afgestoken?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
          Kan ik hieruit opmaken dat hij hem al heeft afgestoken?
          Ik zou het oprecht niet weten, hij gaf alleen aan dat deze box overeenkomt met de video.

          Fingers crossed dat het ook zo is

          Comment


            Zou het lukken om voor 31 december 100 pagina’s te krijgen

            Comment


              Ik heb nog nooit wat besteld bij vuurwerktoppers, maar wil deze super aantrekkelijke actie wel proberen. Ook al lijkt het te mooi om waar te zijn. Mocht hij iets minder dan op de film presteren, dan is dit alsnog een koopje. Mocht hij gelijkwaardig aan de flying four zijn, dan is het ook meteen de laatste keer dat ik bij vuurwerktoppers iets bestel.

              Comment


                Ik heb ook de knoop doorgehakt, deze word vanavond besteld

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door TheJunkAddict Bekijk bericht
                  Ik heb nog nooit wat besteld bij vuurwerktoppers, maar wil deze super aantrekkelijke actie wel proberen. Ook al lijkt het te mooi om waar te zijn. Mocht hij iets minder dan op de film presteren, dan is dit alsnog een koopje. Mocht hij gelijkwaardig aan de flying four zijn, dan is het ook meteen de laatste keer dat ik bij vuurwerktoppers iets bestel.
                  De flying four zijn budget cakes met 108 gram per cake.Deze box bevat 1,98 kg nem zoals je op de doos kunt lezen.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    Ik heb de WTF besteld samen met 2 stargates en 4x thundershock. Prima deal lijkt mij. Voor de rest is vrijwel alles overpriced, denk dat alleen de leek hier zou shoppen.

                    Comment


                      Het WTF gehalte is echt wel hoog hier.

                      Comment


                        Al ruim 2 uur geen reactie meer in dit topic?!?
                        WTF?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door RafQue Bekijk bericht
                          Al ruim 2 uur geen reactie meer in dit topic?!?
                          WTF?
                          Kan eigenlijk niet he Wel leuk, als deze box voor dit bedrag goed presteert in de straat en er zijn echt zoveel mensen hier die hem daadwerkelijk gekocht hebben, heeft deze box nog wellis kans de cakebox van het jaar te worden...

                          Zou wel een een giller zijn WTF

                          Comment


                            Ik zeg al weken lang dat ik echt klaar ben met m'n lijstje maar die WTF maakt me toch telkens weer twijfelen. Kan het maar beter gelijk bestellen want ik zwicht uiteindelijk toch wel weer...
                            https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                            Comment


                              Ik had een prijs gewonnen bij TP-Vuurwerkshop. (Dank je wel AVP! ) Het leek me een beetje zonde om daar enkel voor mijn prijs heen te gaan. Heb dus vorige week meteen de WTF-box besteld en een paar volgens mij echt wel vette fonteinen. Ook ik ben dus erg benieuwd hoe dit apparaatje gaat presteren.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door RafQue Bekijk bericht
                                Ik had een prijs gewonnen bij TP-Vuurwerkshop. (Dank je wel AVP! ) Het leek me een beetje zonde om daar enkel voor mijn prijs heen te gaan. Heb dus vorige week meteen de WTF-box besteld en een paar volgens mij echt wel vette fonteinen. Ook ik ben dus erg benieuwd hoe dit apparaatje gaat presteren.
                                Wat houdt je het vaag! Welke fonteinen? Welke prijs?

                                Comment

                                Working...
                                X