Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

W Crackling Fountain [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    W Crackling Fountain [Uitloop]

    Artikelnummer: 5010
    Artikelnaam: W Crackling Fountain
    Netto Kruitgewicht: volgt
    Aantal Schoten: volgt
    Effectomschrijving: volgt
    Tijdsduur: volgt
    Hoogte: volgt
    Verpakking: 10/1
    Richtprijs: 13.00
    Film: volgt
    Foto: volgt
    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

    #2
    filmpje:

    Comment


      #3
      foto;

      ffffffffff

      Comment


        #4
        mwa op het filmpje afgaande wel heel kort.er zijn betere voor minder geld zoals de crackling sky van vuurwerktotaal.

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Ik zeg BOEM .....!

        Comment


          #5
          De Showtime cakes (en deze fontijn) zijn echt gericht op vuurwerkshows. Daarom zijn ze kort, maar krachtig. Ik vind deze fontijn erg goed. Waanzinnig hevige Crackling.

          Comment


            #6
            ............
            Ik zeg BOEM .....!

            Comment


              #7
              Zelf gehad met oud en nieuw man man wat een geweld je hebt letterlijk een muur van crackling van 3 meter breed. Zeker zijn geld waard.
              Gerwin

              Comment


                #8
                Kent iemand een zaak die deze fonteinen in de buurt van Rotterdam verkoopt, ik ben ze namelijk nergens tegen gekomen...
                Op andere fora: bloodwake / mollyman

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Dit zijn zeker beste fonteinen! Op onderstaand filmpje (met dank aan Gunner1001) zie je er meerdere voorbij komen vanaf 2:40 ongeveer. Let ook op de "mannetjes" die ze aansteken, kun je een beetje een idee van de omvang krijgen van de vuurmuur. En zoals voor bijna alles van de Showtime collectie geldt dat er vast goedkopere alternatieven zijn, maar qua intensiteit en veelal ook effectgrootte is Showtime toch echt iets aparts.

                    Filmpje:

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Comment


                      #11
                      ik vind het een super gave fontijn afgaand op de filmpjes echt bruut, als ik hem kan krijgen hier in de buurt schaf ik hem aan voor het showtje !

                      gr koen
                      075 zaantjee

                      Comment


                        #12
                        Wat aan de prijs en aan de korte kant maar wat een intensiteit helemaal geweldig.
                        Zet hier meerdere van naast elkaar en je hebt een gigantische muur van keiharde crackling zoals te zien op het filmpje.
                        https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                          Dit zijn zeker beste fonteinen! Op onderstaand filmpje (met dank aan Gunner1001) zie je er meerdere voorbij komen vanaf 2:40 ongeveer. Let ook op de "mannetjes" die ze aansteken, kun je een beetje een idee van de omvang krijgen van de vuurmuur. En zoals voor bijna alles van de Showtime collectie geldt dat er vast goedkopere alternatieven zijn, maar qua intensiteit en veelal ook effectgrootte is Showtime toch echt iets aparts.

                          Filmpje:

                          movie
                          Wow. Dat is inderdaad gewoon een metershoge (en brede) muur van crackling! Ik tel er dan wel 7 (?) op 2:46, maar wat een geweldig effect!
                          De komende maanden minder actief op het forum.

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Wat een krachtige fontijn, agresieve crackling is zeker een aanrader voor in de straat.

                              Comment

                              Working...
                              X