Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fast Silver Whistling

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Heb deze bakken al een keer in werking gezien en ze schieten echt heel snel leeg, naar mijn mening een beetje prijzig maar wel iets unieks! In mijn onderstaande filmpje zijn ze op het eind nét iets voor de finale te zien.

    Comment


      #17
      Ik vind het wel de prijs van 40 euro waard moet ik zeggen,
      Mensen kijken echt wel om als ze dat geweld horen! Alleen is hij natuurlijk wel aan de korte kant..

      Comment


        #18
        ook een cake die heel erg snel weggaat, maar wel een stukje spectakel.
        Alleen weet ik niet of ik zoveel geld inzet voor een paar sec

        Comment


          #19
          Filmpje van de Fast Silver Whirling

          Comment


            #20
            Een topper in de fluit batterijen zit een aardige rauwe fluit in.

            Comment


              #21
              Ik vind hem ook erg goed, alleen inderdaad erg kort, precies 12 seconden.!!

              Comment


                #22
                Heb em besteld, ben benieuwd hoe die is van dichtbij
                https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

                Comment


                  #23
                  Heb hem ook besteld, ben toch echt benieuwd hoe hij in het echt klinkt!
                  Mooie finale van mijn showtje, net voor de silver salutes denk ik maar;)

                  Comment


                    #24
                    Wat een fluiters. Deze ramt de fluiters er keihard uit! Aanrader als je een goede harde fluitcake wilt!
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #25
                      Jhup supper blokje is dit dikke rauwe fluiters in een noodtempo eruit. Waardige vervanger van de Sky Screamers
                      Gerwin

                      Comment


                        #26
                        wat was deze lekker, alleen wel snel weg, hier een filmpje:
                        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                        https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

                        Comment


                          #27
                          Ik had deze besteld, maar hij was niet meer leverbaar, dus kreeg ik kamuro finale.
                          De fluiters klinken wel heerlijk lang door op het filmpje, dus ik denk dat ik hier volgend jaar maar eens achteraan moet gaan;)

                          Comment


                            #28
                            Deze staat nu op de site voor 32,50. Dat is een flinke prijsdaling, maar op het filmpje van de finale van de demo zijn deze ook te zien en er waren er een paar bij die heel langzaam schoten... Misschien is dat een aanpassing (dan laat ik hem staan) of misschien waren ze vochtig?

                            Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?

                            Comment


                              #29
                              Dit is echt een topper onder de fluitbakken,Erg kort maar zeer krachtig.

                              Ik ga deze dan ook een paar in me finale proppen
                              Laatst aangepast door PYROMANIAC 1975; 27 October 2010, 11:56. Reden: Zie onder reactie
                              Extreme Pyromaniac for life.

                              Comment


                                #30
                                *Offtopic*

                                Pyromaniac het is nergens voor nodig om overal te gaan melden hoeveel je wel niet koopt! Erger me er kapot aan dat je continu overal neerzet hoeveel je ergens van gaat gebruiken. Wat bij mij als zowel anderen overkomt als opschepperij want gezien de reacties heb jij dit jaar meer dan 800 cakes thuis staan .

                                *Offtopic*
                                Gerwin

                                Comment

                                Working...
                                X