Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fast Silver Whistling

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Had graag die ouwe gehad, maar ik denk dat je ook wel een mooi effect krijgt als je er hier 2 of 3 van naast elkaar zet. Eigenlijk zou het tempo een beetje tussen de oude en nieuwe versie in moeten zitten, een seconde of 20.

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door pyromaniac Bekijk bericht
      Straat filmpje hieronder zegt denk wel genoeg het is wel de oude versie!

      movie
      Nice filmpje pyromaniac!
      Wat een gekkenhuis
      Hier wordt gewoon even 320 euro in pak 'm beet 20 seconden erdoorheen gejaagd haha.
      Neemt niet weg dat het in de oude versie een geweldige cake is
      https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door kaboom Bekijk bericht
        Nice filmpje pyromaniac!
        Wat een gekkenhuis
        Hier wordt gewoon even 320 euro in pak 'm beet 20 seconden erdoorheen gejaagd haha.
        Neemt niet weg dat het in de oude versie een geweldige cake is
        En dit was notabene maar de helft.
        Was eigenlijk de bedoeling er 16te doen maar had geen tijd genoeg om alles door te lonten.
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
          En dit was notabene maar de helft.
          Was eigenlijk de bedoeling er 16te doen maar had geen tijd genoeg om alles door te lonten.
          Ok haha niet meer normaal
          Je zult je cakes vast wel een stuk goedkoper krijgen maar toch, knaagt dat dan niet toch een klein beetje als je er in zo'n korte tijd zoveel geld erdoorheen jaagt.Ik bedoel de gemiddelde persoon moet daar heel wat uurtjes voor werken.
          Maarja ieder zijn ding.Respect
          https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

          Comment


            #65

            Comment


              #66
              Ik wou 6x de Fast Silver Whistling samen met 12x de Silver Salute afsteken, maar valt de fluit dan niet in het niet bij de knal?

              Comment


                #67
                Kun je dan niet beter gewoon 6x (of meer) de Screaming Salute doen?

                Comment


                  #68
                  Nou, ik heb al 12x de Silver Salute en 6x de Fast Silver Whistling besteld. Ik heb ook 3x de Screaming salute besteld, maar daar gaan er niet meer van komen.

                  Comment


                    #69
                    Deze cake is weer in ere hersteld. Productie 2011 is zoals vanouds lekker snel!
                    Helaas niet gefilmd maar zeker weer een aanrader!
                    ..

                    Comment


                      #70
                      Had hem dit jaar ook 4x en wat een enorm geweld zeg Heerlijk hoe al die fluiters in 10 secondes weg zijn! Volgend jaar zeker weer! Ook ik helaas niet gefilmd...

                      Comment


                        #71
                        Bedankt voor de berichten mannen.
                        Ik durfde het niet aan om hem weer te kopen op de gok.
                        Want de 2010 versie was erg slecht.
                        Nu dus wel spijt dat ik hem niet gekocht heb, dan dit jaar maar weer.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #72
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

                          Comment


                            #73
                            Fast, silver, whistling, Art., 5045, Showtime, Cafferata, vuurwerk, 2012, xplosion, wave, king, blink, leaves, falling, peony, dahlia, multicolor, brocade, crown, army, red, dragon


                            Hij is érg lekker!

                            Comment


                              #74
                              Wilt u meer informatie over dit product? Kijk dan op http://www.vuurwerkbieb.nlDeze video is opgenomen tijdens de Cafferata Vuurwerk demonstratie 2012

                              Comment


                                #75
                                Wat een bak, dit jaar karton op de planning... Maar even kijken hoe er aan komen! even mailen met orthen!

                                Comment

                                Working...
                                X