Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crown Twister

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16

    Comment


      #17
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Wow, die oranje staarten in de eerste, de geweldige grote boeketten in de tweede en de derde en de waanzinnige finale cake maken dit wel een super box.
          Echter twee minpuntjes : de pauzes tussen de cakes en de prijs.
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #20
            wijkt wel weer af van de sample , 1e andere kleur en 2 geen begin crackeling alleen het einde wel en totaal geen twister effect erin zoals de product filmpje wel heeft, Maar de consument versie is niet minder mooi om doet het echt goed, goede burst en spreiding

            Comment


              #21
              Zo dit is wel een gave bak hoor. Dikke spreiding en het oplopende tempo maakt hem af.

              Comment


                #22
                Dat ziet er goed uit zeg. Wat een spreiding van de effecten bij met name cake 2 en 3. Waanzinnig. Het tempo is ook perfect om op te bouwen naar een dikke finale. En die kleur in cake 1...
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Film van de demo;

                  Comment


                    #24
                    Die eerste cake is zooo uniek! Ik zou zeggen maak daar een hele box van (of een losse cake) en ik betaal er zo de hoofdprijs voor. Heb dat effect niet eerder gezien ik een cake of box. Echt prachtig!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                      Die eerste cake is zooo uniek! Ik zou zeggen maak daar een hele box van (of een losse cake) en ik betaal er zo de hoofdprijs voor. Heb dat effect niet eerder gezien ik een cake of box. Echt prachtig!
                      Wat is er zo uniek aan?
                      There is no such thing as enough fireworks.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                        Die eerste cake is zooo uniek! Ik zou zeggen maak daar een hele box van (of een losse cake) en ik betaal er zo de hoofdprijs voor. Heb dat effect niet eerder gezien ik een cake of box. Echt prachtig!

                        Je moet kijken naar de Joker van Wolff!! Daar zit dit effect ook in, in combinatie met wat kleurtjes. Erg gaaf en uniek inderdaad!!

                        Comment


                          #27
                          Wellicht mis ik het, maar ik twijfel juist over deze compound door die 1e cake...het lijkt zo leeg en karig... maar dat kan komen doordat het op de camera niet compleet en goed zichtbaar is?

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
                            Wat is er zo uniek aan?
                            Het effect doet me erg aan de Sunbeam 2 denken van Evolution. Kijk zelf maar. En dit zelfde effect kom je wel eens tegen in Italiaanse shells, echt om te smullen! Ik zou een dergelijke box meteen aanschaffen. One of a kind.



                            Oorspronkelijk geplaatst door tiele87 Bekijk bericht

                            Comment


                              #29
                              Is het effect van de eerste Cake geen Tremolant Polyp effect ?
                              Tremolant Polyp zijn vaak kruipende blinkstaarten, niet te vergelijken met Glittering willows deze kruipen en blinken/glitteren minder lang dan de Tremolant Polyp
                              我也喜欢年纪较大的烟花

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                                Is het effect van de eerste Cake geen Tremolant Polyp effect ?
                                Tremolant Polyp zijn vaak kruipende blinkstaarten, niet te vergelijken met Glittering willows deze kruipen en blinken/glitteren minder lang dan de Tremolant Polyp
                                Dat is het inderdaad! je hebt gelijk (Tremolant Polyp effect)

                                Zie onderstaad filmpje:

                                #Mods kunnen we dit filmpje laten staan, ondanks het hier professioneel vuurwerk betreft? Het gaat hier niet om de shell, maar om het effect en kan zo even geen ander goed voorbeeld vinden.

                                Ik zou zeggen kom maar uit met een 100 shots box in dit effect! Werkelijk prachtig en uniek. Past goed in de Showtime lijn en niet onbelangrijk; de eerste cake doet het voortreffelijk goed

                                Zet er nog 2 of 3 in een rij naast elkaar en je hebt een top showtje waar alle sterren door elkaar vliegen net zoals bij Italiaanse cilinders shells die tot ontploffing komen in de lucht en waar meerdere kleine breaks uit komen

                                Comment

                                Working...
                                X