Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glitter mine en color comet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Balen zeg dat die dit jaar niet meer komt.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #17
      Erg mooie waaier, jammer dat hij er vorig jaar niet gekomen is. Staat voor dit jaar zeker op het lijstje.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
        Erg mooie waaier, jammer dat hij er vorig jaar niet gekomen is. Staat voor dit jaar zeker op het lijstje.
        Helemaal mee eens. Mijn oog valt nu pas op deze cake en was er na het zien van de film meteen over uit dat deze hoog op de wensenlijst komt te staan. Heb nog nooit een fanshape gehad met 10 schoten per rij, dat moet indrukwekkend zijn in de straat. Ik ben een groot fan van heldere kleuren en in combinatie met de white strobe mine is het een genot om naar te kijken. Tevens zijn er legio mogelijkheden om deze cake mee te combineren. Verder een klein puntje: van mij mogen de rijen iets sneller na elkaar.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Komt deze dit jaar wel?

          Comment


            #20
            Volgens mij zag ik deze net voorbij komen op de demo

            Comment


              #21
              Deze is zo sexy

              Comment


                #22
                Zag er perfect uit tijdens de demonstratie! Hele goede staarten en mooie kleuren. Deze zet ik op de lijst!

                Comment


                  #23
                  Wat een schitterende cake, helaas is Showtime in de regio slecht verkrijgbaar :(

                  Comment


                    #24
                    Deze was op de demo echt prima, lekker breed met 10 schoten tegelijk en mooie heldere kleuren bij de comets. Showtime kwaliteit, en toch is de prijs goed te doen.

                    Comment


                      #25
                      Zag er heel goed uit inderdaad op de live-stream. Zou er hier toch wel eentje (of meerdere), van willen bemachtigen
                      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                      Comment


                        #26
                        Heb hem live mogen aanschouwen is een hele mooie tail waaier voor een hele mooie prijs

                        Comment


                          #27
                          Dit was voor mij het mooiste product gister op de demo. Wat waren die tails fel! We konden elkaar gewoon zien staan, net als bij vol daglicht. Schitterend product, maar wel erg fors aan de prijs.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #28
                            30 euro valt toch wel mee, of is de adviesprijs omhoog gegaan?

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                              30 euro valt toch wel mee, of is de adviesprijs omhoog gegaan?
                              Oh, sorry, ik zie dat ik hem heb verward met een ander product. Daarvan was de prijs 50 euro. Mijn excuses. 30 euro is best een prima prijs!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Zeer benieuwd naar een filmpje van afgelopen demo, want op het filmpje op de eerste pagina ziet hij er geweldig uit. Tempo vind ik geweldig, tails zijn erg vel en de tips maken het helemaal af. Ook een erg mooi prijsje.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X