Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spinning to white blink

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Kick man ! Heb je misschien een foto van je V shape project ?
    Knaap!

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door buldog Bekijk bericht
      Mooie blinkers per 2x2 geschoten in V-shape.

      Ik vind het een hele mooie cake, maar wel solo geschoten dan. In dit project vind ik het op een gegeven moment best saai worden.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #48
        4 tegelijk saaier dan 1. Ok

        Aha ik zei nu waarom, omdat het er 2 achtermekaar zijn. Eens dan. Deze schiet niet heel snel en daarom zou ik 2x2 tegelijk doen voor meer spektakel
        Laatst aangepast door AtaiLo; 16 January 2019, 12:42.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
          4 tegelijk saaier dan 1. Ok

          Aha ik zei nu waarom, omdat het er 2 achtermekaar zijn. Eens dan. Deze schiet niet heel snel en daarom zou ik 2x2 tegelijk doen voor meer spektakel
          vind dit ook een vrij langzame cake inderdaad....kan je prima stand alone van genieten.....maar als je ze in v-shape schiet had ik ze ook niet achter elkaar geschoten..dan wordt het vrij saai inderdaad.

          Comment


            #50
            Op 11.55 meermaals te zien, zitten ook een paar pyroshow blink cakes bij
            Sorry, we couldn’t find that page
            https://www.houtse-bazar.nl

            Comment


              #51
              erg sierlijk. kwaliteitje hoor.

              Comment


                #52

                Had er een paar in mijn show verwerkt, maar om wat redenen had ik er dit oud & nieuw nog maar 1 over.

                Dus heb deze los geschoten en wat een sierlijke cake is dit! Dit jaar maar weer proberen ze in meervoud te schieten.
                Klapchi

                Comment


                  #53

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door martino Bekijk bericht
                    Wat komt hij ook weer goed over op deze film zeg. Deze moet er komend jaar dan ook écht komen!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #55
                      Die komt inderdaad weer geweldig over. Ik had hem al op de wish list staan, maar hij moet er hier ook echt komen hoor.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #56
                        Nooit opgevallen deze, maar mijn god alleen die mine vooraf al die mogen ze best los in een tube als singleshot verkopen...waawwwww

                        Comment


                          #57
                          In het verleden een karton ineens mee geschoten...prijzig maar wel schitterend. Wel op 4 posten
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #58
                            Poh deze moet er echt een keer komen. Elke keer weer als ik films voorbij zie komen denk ik wauw die moet ik hebben en toch heb ik hem nog nooit in de straat gehad.

                            Comment


                              #59
                              Iemand die weet waar deze voor een fatsoenlijke prijs te krijgen is omgeving zuid-Holland/Brabant ?
                              Breda vuurwerk heeft hem helaas niet meer.
                              Kruitkoorts !

                              Comment

                              Working...
                              X