Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alle Showtime 2'' Mines [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nog een filmpje van afgelopen oud en nieuw:

    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment




      Paar van deze knotsen gehaald voor projecten en ze waren weer super!
      Effect was Golden Wave King Crackling.
      Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

      Comment


        Had ook nog zo'n Golden Wave King Crackling en was weer stomverbaasd over de uitwerking. Man, wat bleef dat lang goud doorknetteren, ongelooflijk. Topding, en broeit wat in m'n hoofd om projectje mee te doen (tussen 2 Sky Palms?)

        Comment


          ok,

          het zou helemaal top zijn als deze mines volgens jaar weer iets meer in den lande te koop zijn.
          Voornamelijk in het westen waren deze te koop en dat vond ik toch wel jammer. had er graag wat gehad.
          greetzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            Had 3 stuks voor 2,49 ps. gekocht om ze maar eens te proberen. Gehoopt op de crackling versie maar het waren alle 3 de silver blink versie. Toch zijn ze erg indrukwekkend. Flinke knal als hij omhoog schiet en een zeer fel effect. Gave dingen om erbij te hebben !

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
              ok,

              het zou helemaal top zijn als deze mines volgens jaar weer iets meer in den lande te koop zijn.
              Voornamelijk in het westen waren deze te koop en dat vond ik toch wel jammer. had er graag wat gehad.
              greetzz
              Harten verkoopt ze in veenendaal dat is beetje in het oosten?

              Comment


                DAt is waar, dat wist ik ook niet. Zat overigens zelf meer te denken aan zwolle en omgeving.
                Maar voor volgend jaar is dit natuurlijk wel een goede optie als ze deze dan nog verkopen. Want het zijn heerlijke mines om mee te steppen. En anders wordt het naar tiel. Of Tiel komt de singleshots iets dichter bij ons verkopen.;-)
                Dank voor de tip iig.
                greetzzz
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  Bij Vesta Vuurwerk te Roosendaal waren ze afgelopen jaar (2013/2014) te koop voor een bedrag van €2,50 per stuk.

                  Comment


                    2x de Showtime White Blink, ik vond ze tegenvallen. Kwamen niet heel goed de tube uit?

                    Comment


                      De Knallende Ketel in Almere heeft nog een kartonnetje Golden Wave King Crackling kunnen bemachtigen. Voor de single shot liefhebbers.
                      Vier veilig, vier legaal!

                      Comment


                        De Showtime Mines gaan uit het assortiment als ik het goed heb. Bij Vuurwerk Reuver voor de mensen in Limburg zijn ze ook nog te koop. €2,50 per stuk. Ze hebben daar de Silver Comet.

                        https://vuurwerktoppers.nl/vuurwerkr.../silver-comet/

                        Comment


                          Nog gewoon te bestellen bij de importeur hoor.
                          Gerwin

                          Comment


                            Toch flinke apparaten die 2 inch Golden Wave Crackling Mines. Zien er imposant uit...
                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_2592.jpg
Vertoningen:1
Grootte:170,2 KB
ID:	1552553Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_2593.jpg
Vertoningen:1
Grootte:169,4 KB
ID:	1552554
                            Vuurwerk voor liefhebbers!

                            Comment


                              Ik kan enkel de silver comet bemachtigen voor €2,50.

                              Geld waard?
                              December here we come!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door !-Joost-! Bekijk bericht
                                Ik kan enkel de silver comet bemachtigen voor €2,50.

                                Geld waard?
                                Nee.

                                Dat is uiteraard sarcasme. Dat ligt voor iedereen anders. Waar ben je naar opzoek, wat is je budget of ga je een show schieten.
                                Wellicht leuk voor een keer. persoonlijk denk ik zo.

                                Comment

                                Working...
                                X