Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alle Showtime 2'' Mines [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
    Goed om het topic opnieuw te benoemen!
    Volgens mij zitter er 36 in een karton.
    Aantal per karton= 36 stuks.
    Dus je heb het goed Jos.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    Comment


      #77
      Heeft toevallig iemand de afmetingen van dit geweldige ding ??

      Dus de lengte en de breedte ervan, Harstikke bedankt alvast
      http://www.stefandrukker.nl

      Comment


        #78
        Haha een karton van 6x6 doorgelont en het lijkt echt een 2 inch profblok

        Comment


          #79
          Nee man....je moet gaan steppen met die dingen Dat lijkt me pas kicke!

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
            Nee man....je moet gaan steppen met die dingen Dat lijkt me pas kicke!
            Dan heb jij toch eventjes geluk, wat dat gaat dit jaar gebeuren Uiteraard niet enorm, want heb maar 16 cue's Als ik tijd heb zal ik in finale fireworks ff een voorbeeldje fixen
            Laatst aangepast door DsNL; 1 November 2011, 22:18.

            Comment


              #81
              Ik had zelf het volgende al in gedachten:

              2 rijen van 8 shots gewoon recht omhoog met visco... dan een rij van 5 in fanshape met snel visco.... dan verder in z-shape naar een rij met zena lont en de laatste 2 rijen van 5 met quickfuse

              Comment


                #82
                Zowww vandaag hout en al die zooi gehaald voor me rekkie :-)
                Gaan 2x10 shots rekkies worden
                http://www.stefandrukker.nl

                Comment


                  #83
                  Zozo een aantal members heeft al mooie doorlontideeën voor deze geweldige dingen.

                  Ik zat zelf aan een 5x5 waaier te denken z-shape en fanshape maar de kosten hiervan: 89,75 (en dan heb ik ze nog redelijk goedkoop ook) hebben mijn enthousiasme toch afgeremd.

                  Toch ben ik nu al beniewd naar de foto's van rekken en doorlontprojecten van deze toppers. Laat staan de filmpjes volgend jaar!

                  Comment


                    #84
                    Helaas voor mij wordt het niet gerealiseeerd. Ik heb andere plannen inmiddels gemaakt, het is voor mij ondanks de korting ook wel een prijzig project.

                    Comment


                      #85
                      Maar wat zijn nou de maten van die heerlijke dingen?
                      gewoon zo'n 5,5 cm aanhouden?

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                        Maar wat zijn nou de maten van die heerlijke dingen?
                        gewoon zo'n 5,5 cm aanhouden?
                        Waarschijnlijk niet meer op tijd voor je;)
                        Ik heb op goed geluk vorige week afvoerpijp van 60 mm gekocht en ze passen er precies in. Net als vorig jaar ook nog steeds geschikt voor elektronisch ontsteken.




                        Vanavond eens kijken of ik in de gelegenheid ben om de nieuwe silver/gold flower te testen en te filmen!

                        Comment


                          #87
                          De gold/silver flower is getest.

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                          Erg veel gelijkenis met de crackling mine, alleen klonk het in het echt wat minder als crackling en meer als een soort glitters.

                          Achteraf nog even het label gecheckt om te kijken of het niet de crackling mine was maar dit was toch echt de gold/silver flower.

                          Comment


                            #88
                            Bedankt voor de foto's en het filmpje!
                            Ben zelf ook echt wel liefhebber van deze dingen.
                            jammer dat de Silver Comet dit jaar niet is binnengekomen.
                            Nergens hebben ze deze meer.
                            Goede vervanger is de Thundertail, en dan heb je er nog een mine bij ook.

                            Comment


                              #89
                              Ja ik had ook het probleem met het karton silver tail. Ik had zowel een karton silver tail als een karton king crackeling, maar dat werden dus 2 karton king crackeling. Het blijven leuke dingen, alleen 5 euro vind ik zelf iets teveel van het goede. Kun je ze met korting meenemen, dan zijn ze echt erg leuk.
                              Op andere fora: bloodwake / mollyman

                              Comment


                                #90
                                Dit jaar had ik de Golden Wave King Crackling en de Blue Dahlia als vervanger voor de Silver Comet. Vooral de Golden Wave King Crackling kon mij bekoren. Lekker harde crackling en een groot, hoog effect. De Blue Dahlia ging ook goed hoog, maar had geen vol effect zoals de crackling variant. Het blauw was wel van een mooie diepe kleur. Achteraf is de eerste zijn geld waard. De Blue Dahlia is ook leuk maar vind ik geen vijf euro waard.

                                Blue Dahlia:


                                Golden Wave King Crackling:
                                Oud & Nieuw 2011/2012. Cafferata vuurwerk, ShowTime Mine Golden Wave King Crackling.

                                Comment

                                Working...
                                X