Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ultimate Ninja

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ultimate Ninja

    Artikelnummer: 6030
    Artikelnaam: Ultimate Ninja
    Bruto Gewicht: 3,250 kg
    Netto Kruitgewicht: 486,5 gram
    Aantal Schoten: 25 schoten
    Effectomschrijving: De Ultimate Ninja bevat groot kaliber effecten, maar liefst 25 schoten en 500 gram kruit. Maximaal gevuld! Dankzij de grootkaliber tubes bevat deze cake bijzondere effecten zoals verschillende kleuren blinkers met grote crackling spider effecten binnenin. Met een heftig salvo wordt deze cake
    afgesloten!

    Tube diameter: 30 mm
    Kartoninhoud: 4/1
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: €34,99

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	ultimate ninja.PNG
Vertoningen:1
Grootte:501,1 KB
ID:	1618172

    #2

    Comment


      #3
      Ben best wel onder de indruk van deze. Tempo is perfect om rustig van deze sierlijke cake te genieten. Effecten zijn best groot en met een goede burst en blijven redelijk hangen.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        Echt een prachtige cake!
        https://store.steampowered.com/curator/43922535

        Comment


          #5
          Ziet er veel belovend uit!
          The final ignition

          Comment


            #6
            Een hele prima cake!

            Comment


              #7
              Ik zit echt zo enorm te kwijlen op de labels van deze lijn, niet te doen! Mooi uitgewerkt deze, ik ga m proberen

              Comment


                #8
                Prachtige cake zo op de China film. VuurwerkToppers kennende durf ik het niet aan. Maar wie weet, wie weet… in de losse verkoop ergens.

                Comment


                  #9
                  Moest even goed graven, maar dit lijkt gewoon de oude Fabulous te zijn (en er was nog een omlabeling dacht ik?), straatfilms zijn van 4 en 6 jaar geleden, dus de vraag of het representatief is, maar echt nieuw lijkt deze dus niet. Presteerde op de oudste film duidelijk het best (en op die ander niet best).



                  https://www.youtube.com/simansays

                  Comment


                    #10
                    Hmmm thanks voor je oplettendheid en post. Dan skip ik deze cake voor alle zekerheid. De filmpjes zouden niet de reden zijn waarvoor ik hem zou kopen. De sample op de China film is natuurlijk te veel verwacht, maar het meest recente filmpje lijkt er totaal niet op. Kan dat geld beter elders aan besteden in het geval het een omlabeling is (wat er op lijkt). Thanks

                    Comment


                      #11
                      Voor 25 euro mee kunnen pakken is het voor mij wel de moeite waard 30mm bijna 500gr
                      www.avpvuurwerk.nl

                      Comment


                        #12
                        Het was gelukkig niet zo’n drama als op het fabulous filmpje. Opzich best een vermakelijke cakeje dat aardig stand hield in de wind, maar absoluut niet 30mm waardig. Mega 5 klapte m er ook uit qua burst.

                        Comment

                        Working...
                        X