Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crackling Colors

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Crackling Colors

    Artikelnummer: 2442
    Artikelnaam: Crackling Colors
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: 361 gram
    Aantal Schoten: 19 schoten
    Effectomschrijving: ...
    Tube diameter: ... mm
    Kartoninhoud: .../...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: €40

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	5f6c88b268189_700x700.jpg
Vertoningen:1
Grootte:425,4 KB
ID:	1615928


    #2
    Mooie sierlijke cake, met prachtige kleuren er in. Maar allememachies.. die prijs
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Mooie cake idd maar de prijzen van hun slaan nergens vind ik wel jammer ze hebben best leuk spul

      Comment


        #4
        En het is zeker bij Cafferata nog maar de vraag of het wel zo presteert als op het filmpje.
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          #5
          Wist wel dat deze in aanbiedingen zou komen want 40 euro voor 19shots cake is veel ste veel

          Van €40,00 VOOR €12,99!
          Met de kortingscode 'zomerdeal1'

          Mis deze mooie zomer actie niet. 💥

          Comment


            #6
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20210701-104735_Facebook.jpg
Vertoningen:1
Grootte:74,0 KB
ID:	1585903

            Voor deze prijs nog wel leuk om uit te proberen, al is het altijd de vraag bij cafferata of die net zo presteert als op het filmpje..

            Comment


              #7
              Ziet er op de films echt prima uit, hele mooie prijs zo. Wel weer minimaal EUR 40,- bestelling. Dat is bij Cafferata toch een uitdaging, of je moet EUR 20,99 willen betalen voor een Crackling Crystal. De hele maand deze actie, dus ik denk er nog eens goed over na...
              Laatst aangepast door simansays; 24 October 2021, 14:46. Reden: typo
              https://www.youtube.com/simansays

              Comment


                #8
                Heb er 4 besteld, hopelijk krijg ik er geen spijt van

                Comment


                  #9
                  Voor deze cake zal ik me levensdagen nooit meer dan 15 euro betalen.
                  Maar duidelijk was t niks meer dan een promotie-ding.
                  13 euro is een prima prijs voor deze mooie cake
                  Website: https://www.rfgfireworks.nl

                  Comment


                    #10
                    Dat sommigen dergelijke vormen van misleiding ‘steunen’… ieder zijn ding, maar ik snap dat echt niet. Zal wel met mijn dagelijks werk te maken hebben. Commentaar mag maar hoeft niet. Juridisch mag dit gewoon niet (aldus ACM). Klaar.

                    Leuke cake voor de normale prijs van 13,-. Meer niet.

                    Comment


                      #11
                      Helaas te laat met bestellen... Dat deze cake geen €40,- waar is oke. Maar als je kijkt naar de hoeveelheid kruit en de effecten dan is een prijs tussen de €20,- en €25,- prima.

                      Vroeger werd hier ook gewoon €40,- voor betaald trouwens.

                      Comment


                        #12
                        Bij het zien van de startpost schrok ik me rot, want voor €40,00 kun je toch wel iets beters op de markt brengen lijkt me. 'Gelukkig' is het een consumenten-prijs-naaistreek.

                        Ik vind het een nietszeggende cake, waarvan de uitwerking dan wel weer prima in orde lijkt is (bij deze sample).

                        Comment


                          #13
                          Dat ziet er niet zo best uit tov de productfilm, zo te zien ga je hier helaas wel spijt van krijgen Vossuhh. Dit weerhoudt mij ook om bijv. een Glittering Moments te bestellen, schitterende effecten, maar geen demofilm.

                          1min30 of pin:
                          https://www.youtube.com/simansays

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                            En het is zeker bij Cafferata nog maar de vraag of het wel zo presteert als op het filmpje.
                            Voor die 13 euro misschien net wel waard, maar dat ie het te veel minder doet dan het productfilmpje is natuurlijk wel weer iets wat we aan kunnen zien komen.
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              #15
                              Typisch cafferata. Valt 100% tegen in de straat.

                              Voor mij weer een bevestiging om met dit merk altijd voorzichtig te zijn en straatfilmpjes af te wachten.
                              https://youtube.com/@Pyroblom

                              Comment

                              Working...
                              X