Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunder tail [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    hmmm Dit jaar opzoek na deze mine!!!
    Voor een eigen showtje electrisch in w shaped getimed moet dit wel iets gaafs op leveren!
    ja ik hou er persoonlijk wel van

    Comment


      #32
      Kijk deze heeft zown mooie voetje.

      Hadden die van showtime die maar ook.

      Comment


        #33
        Ik vind die voetjes eerlijk gezegd alleen maar irritant. Vastzetten kan altijd aan paaltjes, bierkratjes en andere objecten, maar zonder blijven ze ook wel staan.
        Mocht je er ondanks de klei toch bang voor zijn dat deze omvalt ga dan altijd zo staan dat de rook van je afwaait. Valt de single-shot om, dan zal die waarschijnlijk van je af schieten.

        Comment


          #34
          Blijft een leuk product, maar ik weet niet of ik er dit jaar weer een koop. Had er vorige jaar eentje meegenomen. Mooie effect en flinke knal bij het afschieten maar voor dat geld zijn er ook andere leuke dingen
          Laatst aangepast door pyroboy; 23 August 2011, 14:20.

          Comment


            #35
            dat is een mooie dikke tail, maar zo'n ding ga je niet in de ochtend afsteken, dat is echt zonde van je geld.
            Laatst aangepast door pyroboy; 23 August 2011, 14:21. Reden: Filmpje van Ruben is verwijderd, vandaar post even aangepast:)
            Het leven is een feest!

            Comment


              #36
              ik ga er hier dit jaar zeker wat van halen, voor tijdens de mini mascleta
              ffffffffff

              Comment


                #37
                Ik snap alle enthousiasme over dit product eigenlijk niet, ik heb hem zelf niet meegemaakt, maar als ik films kijk, vind ik dit zeker zijn 5 euro niet waard, geef mij maar een vetta marja, of nog beter, iets met op zijn minst een breed effect hoog in de lucht, voor 5 euro
                Vuurwerk is niet gevaarlijk, mensen zijn gevaarlijk!

                Comment


                  #38
                  tsjaa, ik vind het wel vet zo'n enorm hoge goede tail...zijn goed te combineren
                  ffffffffff

                  Comment


                    #39

                    foto van 1 st
                    Laatst aangepast door Scav; 30 January 2017, 21:52.

                    Comment


                      #40
                      wel een leuk ding dit

                      Comment


                        #41
                        Startpost en prijs aangepast

                        Comment

                        Working...
                        X