Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Die immer lacht

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Die immer lacht

    Artikelnummer: 8845
    Artikelnaam: Die immer lacht
    Bruto Gewicht: 8 kg
    Netto Kruitgewicht: 1200 gram
    Aantal Schoten: 100 schoten
    Effectomschrijving: 100 schoten in compoundvorm met
    een kaliber van 25mm. Een combinatie van de mooiste effecten zijn in de ‘Die Immer Lacht’ verwerkt. Denk daarbij aan: Ghost, crackling willows, golden crown en chrysanthemum gecombineerd met fel gekleurde staarten en dahlia’s.

    Tube diameter: .25 mm
    Kartoninhoud: 1/1
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: €119,99

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	die immer lacht.PNG
Vertoningen:1
Grootte:1,08 MB
ID:	1618203

    #2

    Comment


      #3
      Bij heel veel schoten heb ik het idee dat het 20 mm tubes zijn. Verder vind ik het allemaal zeer matig overkomen. De concurrenten hebben beduidend betere producten.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        Zeker weten dat dit 25mm is? Komt op het filmpje over als plofboeketjes, zit ja totaal geen spreiding in.
        -Step outside the box to see the real picture-

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Bij heel veel schoten heb ik het idee dat het 20 mm tubes zijn. Verder vind ik het allemaal zeer matig overkomen. De concurrenten hebben beduidend betere producten.
          Ik mag dit waarschlijk niet zeggen maar ik snap sowieso niet waarom we deze importeur nog serieus nemen…ik laat al jaren alles links liggen qua prijzen en wat je ervoor terug krijgt… uitzonderingen zullen er vast zijn maar echt 1 op de……

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door rollingthunder Bekijk bericht
            Ik mag dit waarschlijk niet zeggen maar ik snap sowieso niet waarom we deze importeur nog serieus nemen…ik laat al jaren alles links liggen qua prijzen en wat je ervoor terug krijgt… uitzonderingen zullen er vast zijn maar echt 1 op de……
            De Showline heeft mooie artikelen.
            Maar dat is dan weer schofterig duur.
            Maar er zitten wel pareltjes tussen.
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              #7
              https://www.youtube.com/watch?v=Gnau...mcoF.Gerritsen hier is de demo die is geschoten zitten best wel goeie compounds tussen met kwaliteit

              Comment


                #8
                Gisteren gezien in Den Hoorn. De eerste drie cakes zijn erg zwak met kleine boeketten en laffe bursts. Maar dan komt die vierde cake die buitenpropotioneel harde crackling heeft. Echt de luidste crackling van de avond! Op zich is dat een prestatie, maar het compenseert de eerste drie zwakke cakes niet. Of onvoldoende. Al met al véél te duur voor wat je krijgt.

                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment

                Working...
                X