Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crackling Traum

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Supergaaf ding, kom ik graag in de Outlet tegen

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Supergaaf ding, kom ik graag in de Outlet tegen

      De enige die cafferata in de outlet gooit, zit bij jou om de hoek
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #18
        Elk mens kan enkel hopen

        Comment


          #19
          Iemand deze al ergens gevonden voor een mooie prijs?
          Klapchi

          Comment


            #20
            Wat een toffe bak is dit met die dubbele crackling per schot!

            Comment


              #21
              Damn, ding lijkt verdwenen bij m'n dealer bij updaten webshop...zal toch niet...duimen dat ie nog terugkomt...Een hele sectie van m'n show met andere aankopen is er omheen gebouwd...anders de dealer maar contacten en zien over te halen een doosje voor me bij te bestellen

              Comment


                #22
                Blijft een unieke bak zo met die dubbele crackling effectem. Fijne hoor!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  wow, kan op basis van vuurwerktoppers catalogus landelijk maar 6 dealers vinden die deze topper voeren...

                  Comment


                    #24
                    Very nice crackling effect, reminds me a Little bit of the double deck from Xplode which we have in our shop. As long as crackling is a Single effect it is nice, but as soon as it gets Mixed in any sort of cake it can get annoying.
                    http://shop.ruhrfeuerwerk.de - all Funke products!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                      wow, kan op basis van vuurwerktoppers catalogus landelijk maar 6 dealers vinden die deze topper voeren...
                      Zijn er wel meer hoor. Alleen zijn er ook veel winkels die ze wel voeren maar niet volledig dealer zijn.
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment


                        #26
                        Mjah, ben/zijn afhankelijk van de site hè...verder overzicht over het land krijg je niet, alle onafhankelijke shops gaan langssurfen

                        Maar ik zal aan eind van de maand, wanneer eindejaarsuitkering en duidelijkheid over evt verbod er zijn, contact opnemen met de lokale dealer

                        Comment


                          #27
                          Damn deze heb ik gemist! Ben al 4x over mijn budget heen dus deze gaat op de lijst voor volgend jaar! Erg unieke bak!

                          Comment


                            #28


                            Wel jaloers dat zij 'm voor €50 hadden, hier ligt ie überhaupt niet in de webshops.

                            Comment


                              #29
                              Niet elke World's Toughest Fireworks dealer heeft deze compound in zijn of haar assortiment.
                              Echter zijn er ook een hele hoop dealers die niet meedraaien op onze website.
                              Voor praktisch iedere winkel die ons vuurwerk verkoopt is het mogelijk dit artikel te bestellen. Er zitten er 2 in een karton, en dan is het effect natuurlijk nog spectaculairder

                              Comment


                                #30
                                zie 'm voor (veel te hoge prijs natuurlijk weer) bij Zena te koop, dus vast wel nieuw straatfilmpje, yep:




                                innovatief, maar weinig indrukwekkend zo door wat te langzaam tempo en magere boeketten, zelfs bij de single effect boeketten, spreiding wel goed. Voor de €50 wat ik eerder zag, leuk om eens die dubbele effecten mee te maken, maar voor het dubbele daarvan bij Zena zeker het geld niet waard, adviesprijs van 80 is al net over het randje.

                                Comment

                                Working...
                                X