Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightning Parachute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Doe dat dan even op de 29e voor 4 uur, dan kijk ik uit het raam!
    29ste ben ik nog aan het werk
    www.rowyvuurwerk.nl

    Comment


      #17
      Dit lijkt mij nou ook weer zo'n leuk hebbedingetje waar ik, als deze het goed doen, erg blij van wordt! Ik houdt er wel van als oude vuurwerkjes weer terug komen! Sentiment!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
        ik wil een karton van die dingen doorlonten, en zorgen dat ze alle kanten opschieten (omhoog)
        krijg je een soort Normandie
        Ben wel erg benieuwd met de beelden. Hoop dat je die met ons wil delen ter zijner tijd. Kan me als klein jongetje nog herinneren dat we altijd een pakje hadden met een mix van ongeveer 4 fonteinen en single shots. Hier zat ook altijd 1 parachute single shot bij. Geweldig hoe de lichtkogels naar beneden dwarrelden en daarna zoeken naar de parachute. Ik wil dus heel graag 1 pakje aanschaffen, al doet het me alleen al herinneren aan mijn eerste momenten met vuurwerk.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Ik ken ze vanuit de jaren 90, alleen dan in vuurpijl vorm, ben zeer benieuwd...
          Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
            Ben wel erg benieuwd met de beelden. Hoop dat je die met ons wil delen ter zijner tijd. Kan me als klein jongetje nog herinneren dat we altijd een pakje hadden met een mix van ongeveer 4 fonteinen en single shots. Hier zat ook altijd 1 parachute single shot bij. Geweldig hoe de lichtkogels naar beneden dwarrelden en daarna zoeken naar de parachute. Ik wil dus heel graag 1 pakje aanschaffen, al doet het me alleen al herinneren aan mijn eerste momenten met vuurwerk.
            ik ga mn best doen
            www.rowyvuurwerk.nl

            Comment


              #21
              ben benieuwd

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Jaaaaa. Blij dat ik 'm besteld heb!

                  Comment


                    #24
                    Jaa! Hier hoopte ik op. Fantastisch product!

                    Comment


                      #25
                      Haha zoals op de vorige pagina gezegd werd, de lichtkogel is al uitgebrand voordat de parachute is uitgeklapt. Wel grappig spul, maar ik vind het niet zo boeiend verder op deze manier. Hij doet totaal niet wat ie moet doen; branden als de parachute is uitgeklapt.

                      Comment


                        #26
                        Deze ga ik ook bestellen, hier hoopte ik op.

                        Comment


                          #27
                          Wat een prul, weer wat euros verspild. Dank caff voor het weer toevoegen aan de neerwaartse spiraal van het kleine NL vuurwerk.

                          Comment


                            #28
                            Grappig hoe de meningen hier over verdeeld zijn. Ik snap wel dat de uitwerking niet perfect is, maar ik zie mijn dochter wel al rennen om hem te pakken te krijgen. Leuk voor erbij!

                            Comment


                              #29
                              Vroeger kocht je er 4 voor 2 gulden meen ik me te herinneren. Snap dus niet waarom dit zo duur moet zijn.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
                                Vroeger kocht je er 4 voor 2 gulden meen ik me te herinneren. Snap dus niet waarom dit zo duur moet zijn.
                                Misschien omdat het inmiddels 2017 is... met alle respect, maar prijzen vergelijken met het guldentijdperk is natuurlijk onzin.

                                Comment

                                Working...
                                X