Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crackling Crystal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Heerlijke cracklingwolk! Ik ben deze crackling wel tegen gekomen in veel goedkopere Duitse fonteinen dus misschien koop ik er daar gewoon 8 van de volgende keer want qua prijs blijft dit ding erg duur.

    Ik had hem verwerkt in een crackling project met allemaal Stromboli's, Mad Riots en knetterlinten. Ik zal binnenkort een filmpje uploaden.

    Comment


      #47
      Leuke fontein, maar is niet continue een dikke wolk crackling. Is net of deze af en toe wat inzakt en dat sommige sterren niet goed aangaan.

      Comment


        #48
        Ik denk dat er hier ook verschillende batches van in omloop zijn.
        De mijne deed het ver boven verwachting; de beste crackling fontein die ik ooit heb gezien!
        En ik heb er toch heel wat gezien en gehad, uit vele landen.
        Ben nou eenmaal een fonteinen fanaat.
        Toevallig vlak ervoor een Klasek 600 grams crackling cone fontein geschoten, 3 x zo groot, maar die viel volledig in het niet bij dit ding.
        Had er 3 uit een restpartij, voor 25 euro samen.
        Als ik dit had geweten had ik er zeker meer gekocht!

        Met Cafferata weet je het maar nooit...

        Comment


          #49
          Lekker fonteintje hoor!!!

          Comment


            #50
            voor goede prijs meegenomen. AANRADER! echt een boven verwachting prachtige "wolk" van crackling! deze was na een show vol stevig vuurwerk bij iedereen bij gebleven. volgend jaar zeker weer. ps: niet te dicht bij de auto's plaatsen. zeker een metertje of 5 tot 7 afstand houden.

            Comment


              #51
              Ik vind het trouwens geniaal dat dit een compound fontein is. Zoveel gram in zo'n klein beestje maakt het de prijs ook wel waard! Het zijn eigenlijk 2 fonteinen in 1 als het ware met 500 gram. En het is dat deze al een jaar op de markt was anders had ik hiervoor gekozen als nieuwkomer van het jaar!

              Comment


                #52
                Prachtige fontein staat dit jaar ook zeker weer op de lijst minimaal 2 stuks.

                Comment


                  #53
                  1 van gehad alvorens ik de show ontstak.
                  Wat een mooi ding, knettert menig Nederlands matje er makkelijk uit.

                  Comment


                    #54


                    Wajoo! Wajoo! hahaha, zonder gekheid; deze film van ene Roy laat mooi de vonkenwolk zien, zwaar kickuh ding, je gaat vanzelf "wajoo"achtige kreten slaken

                    Comment


                      #55
                      Prachtige fontijnen dikke crackling wolk
                      We hebben weer genoten!!!

                      Comment


                        #56
                        Hier ook 2 stuks van gehad. Super fontein dit, wat gaat die crackling breed en hard.

                        Comment


                          #57
                          Ook een aantal keer langs zien komen met oud en nieuw, echt een ongelofelijke fontein zeg, het gaat maar door!
                          FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door glopje Bekijk bericht
                            Prachtige fontein staat dit jaar ook zeker weer op de lijst minimaal 2 stuks.
                            Zo heeft cafferata meer van dit soort fonteinen
                            https://www.houtse-bazar.nl

                            Comment


                              #59
                              Dit jaar ook 2 van deze heerlijke crackling fonteinen gehad en zijn egt top dingen komende jaar staan weer in de straat

                              Comment


                                #60
                                Heb hierop gestemd voor beste cake 301-500 gram! Nooit gedacht dat ik nog eens op een fontein zou stemmen haha. Naja, het is meer een grote crackling wolk.

                                Comment

                                Working...
                                X