Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Platina Crystal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    1" 1.2" en 2" buizen zie ik, maar zie er ook een die groter is dan 1.2" en kleiner dan 2", lijkt wel 1.5?
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door Pyroclock Bekijk bericht
      210 eurootjes en dan hoef ik niet uren lang in de kou in een rij te staan.
      Waar is dat dan?

      Comment


        #78
        Als je 379,- Euro al veel vond dan kan ik je zeggen dat bij de lose verkoop dagen.
        Deze cakes voor 420,- Euro heb zien staan in een winkel.

        Comment


          #79
          Iemand deze gefilmd?
          Neem het ervan!

          Comment


            #80
            Helaas sloeg de onze na 1 cake uit en was alles echt te vochtig geworden.
            De cakes staan nu te drogen en zullen volgend jaar nog los geschoten gaan worden. en misschien komt er weer een nieuwe platina bij.

            we hebben wel de Crystal gold en Silver geschoten die waren allebei helemaal super !!!

            Comment


              #81
              Bij ons in de straat had iemand deze en de gold! Maar WOW wat een super vet ding zeg!
              Laatst aangepast door maximus; 15 January 2013, 23:02. Reden: film gevonden

              Comment


                #82
                Slecht doorlontwerk of te veel vocht?
                Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                Comment


                  #83
                  Volgend jaar wordt het tijd voor een rolletje waterwerende folie met plakstrip bij dit soort boxen te leveren.
                  Even a broken clock is right twice a day.

                  Comment


                    #84
                    Laten we maar gewoon hopen dat het dit jaar beter weer wordt!
                    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                    Comment


                      #85
                      En het is trouwen verboden om ze aan elkaar te binden, dus zullen ze dat er nooit bijleveren.
                      Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                      Comment


                        #86
                        Op 3.33 lijkt het even fout te gaan. Kwaliteit hiervan lijkt niet zo heel goed te zijn maar het ziet er toch gaaf uit zo'n ding! Ja, je betaald er wel voor maar mocht je wat afwisseling in je effecten en schietrichting willen dan is er maar 1 die in aanmerking komt.

                        Comment


                          #87
                          Tog wel een monster bak..
                          Ookal vind ik um veel te duur!

                          Comment


                            #88
                            Is idd toch wel een mooie KIST
                            En er zijn altijd wel winkels waar je niet de volle mep hoeft neer te tellen.
                            Echter verwacht ik wel wat flinke concurrentie dit jaar in show boxen.
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #89
                              Vind het een beetje een kleurloos ding (wat ik kan zien) met een overvloed aan crackling.

                              De prijs is al genoeg over gezegd lijkt me.
                              Leuk bakkie maar niet voor de freaks denk, meer iets voor mensen die snel weer naar binnen willen.
                              www.youtube.com/TheFreakyPyro

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door MichelWRX Bekijk bericht
                                meer iets voor mensen die snel weer naar binnen willen.
                                Heel erg mooi uitgedrukt!

                                Comment

                                Working...
                                X