Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Gold Crystal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    € 99,-!!!! Daar moet ik dan ook maar even langst gaan (half uurtje rijden)

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door PFR Bekijk bericht
      € 99,-!!!! Daar moet ik dan ook maar even langst gaan (half uurtje rijden)
      Voor die prijs is het dat half uurtje rijden wel waard hoor. Het lijkt me een prachtig blok, en wat is nou €99 voor 4 500-grammers?
      De komende maanden minder actief op het forum.

      Comment


        #18
        Kijk als die €100 nou eens de standaard prijs wordt voor dit soort blokken dan zag het er al een heel stuk beter uit.
        https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

        Comment


          #19
          meestal is het daar niet "even" langsgaan....
          volgens mij staan er al mensen vanaf 4 uur te wachten en is al het leuke spul
          binnen 1 uur weg, althans dat waren de berichten die ik heb gelezen.

          ik betaal wel 15 eurootjes meer voor wat service en niet hoeven te koukleumen.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroclock Bekijk bericht
            meestal is het daar niet "even" langsgaan....
            volgens mij staan er al mensen vanaf 4 uur te wachten en is al het leuke spul
            binnen 1 uur weg, althans dat waren de berichten die ik heb gelezen.

            ik betaal wel 15 eurootjes meer voor wat service en niet hoeven te koukleumen.
            Nou dan zou ik even het topic doorlezen, als je in de middag komt hoef je geen 4 uur te wachten en heb je even veel kans omdat ze constante aanvoer hebben.

            Comment


              #21
              Heb 'm zien staan bij de dealer... Het is een behoorlijk blok, maar dat kan ook niet anders. Het label is met glitters erop, best grappig.
              De komende maanden minder actief op het forum.

              Comment


                #22
                Heb deze in m'n collectie zitten!! Het is toch wel één van de artikelen waar ik het meest nieuwschierig naar ben dit jaar! Ben erg benieuwd naar de reacties die ik ga krijgen als ik deze cake op straat zet...

                "Sooooo, das vast een illigaal blok uit belgie zeker!!" hehe, zie het al helemaal voor me

                Comment


                  #23
                  ja ja 99 eurotjes bij Hollandivani/Zwarte Markt geen geld wij staan weer in de rij hollandivani is echt de goedkoopste elk jaar weer erg veel voordeel

                  vorig jaar vuurwerk bij hollandivani gehaald, totaal 350 euro was ik kwijt . voor het zelfde vuurwerk was ik bij vuurwerkland 600 kwijt
                  Laatst aangepast door Ruben; 27 December 2011, 10:30.

                  Comment


                    #24
                    Hij was mooi, dat zeker! Helaas had ik de vierde cake blijkbaar niet helemaal goed geconnect, waardoor die het niet deed.

                    Comment


                      #25
                      Erg mooie bak, straatfilmpje :

                      Comment


                        #26
                        wat een topblok is dit !!!
                        zeer gave effecten, perfect tempo.

                        Comment


                          #27
                          Zeer vet blokkie inderdaad, me buurman had er ook 1 heel veel variatie en hele mooie effecten.
                          Maar voor dat geld koop ik liever een prof blok.

                          Comment


                            #28
                            Mooi filmpje peter042.
                            Is toch wel een leuk bakkie met een diversiteit aan effekten.
                            Effekten zien er ook netjes afgewerkt uit!.
                            Heb deze batterij ook zien staan bij Hollandivani en was nogal geschrokken
                            van het kleine formaat doos.
                            Heb hem niet gekocht ,wat nu blijkt een misser te zijn van mijn kant.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Monsterking Bekijk bericht
                              Zeer vet blokkie inderdaad, me buurman had er ook 1 heel veel variatie en hele mooie effecten.
                              Maar voor dat geld koop ik liever een prof blok.
                              Niet iedereen kan of wil een profblok kopen, en dan vind ik dit toch echt een goede oplossing. Oke, het is niet vergelijkbaar maar met dit blok val je wel op in de straat lijkt mij zo. Wat mij trouwens opvalt is de diversiteit aan effecten, die is echt enorm. Als ik hem volgend jaar kan krijgen ga ik er voor. Alleen dan wel voor een euro of 100, daarboven vind ik het toch echt te duur worden en kan je beter zelf wat potten doorlonten.
                              De komende maanden minder actief op het forum.

                              Comment


                                #30
                                Ik sluit me bij jullie aan, veel variatie in effecten, kleur en schietstijl. De boeketten zijn ook mooi uitgewerkt en het tempo is perfect.

                                De adviesprijs is wat aan de hoge kant, maar als je hem voor wat minder mee kan pakken is het zeker niet slecht.

                                Ook het idee van de 'doorlont-blokken' juich ik toe, slimme zeg op de Nederlandse markt, en ik hoop dat de keuze erin flink zal groeien.

                                Comment

                                Working...
                                X