Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sky Razer 2 [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Sky Razer 2 [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

    Artikelnummer: 525
    Artikelnaam: Sky Razer 2
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Vuurpijlen: 9 vuurpijlen
    Effectomschrijving: Pijlpakket met 4 bolpijlen van top kwaliteit en 5 middelgrote vuurpijlen
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: 40 meter
    Richtprijs: €22,49



    video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden

    #2
    Heeft iemand ervaring met deze pijlen? Verwacht echt niet de beste pijlen ter wereld hoor maar hoop dat ze enigszins in de buurt van het filmpje komen. Zit er aan te denken om deze te kopen (voor €10,-) om samen met Mysterious (€20,-) precies genoeg te hebben om de WTF te mogen bestellen.
    https://youtu.be/SxxMgCgu2do

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door HardBeat Bekijk bericht
      Heeft iemand ervaring met deze pijlen? Verwacht echt niet de beste pijlen ter wereld hoor maar hoop dat ze enigszins in de buurt van het filmpje komen. Zit er aan te denken om deze te kopen (voor €10,-) om samen met Mysterious (€20,-) precies genoeg te hebben om de WTF te mogen bestellen.
      Waar kan je ze vinden voor een tientje? Dan wil ik ze ook wel. Dit is de omlabeling van rocket topper 2.
      Deze heb ik 2 jaar geleden gehad en zeker de tientje waard!
      De effecten komen over met de video.

      Comment


        #4
        Heb je een PM gestuurd, uiteraard bedankt voor je reactie en zal ze dit jaar gaan bewonderen!
        https://youtu.be/SxxMgCgu2do

        Comment


          #5
          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door HardBeat Bekijk bericht
            Heb je een PM gestuurd, uiteraard bedankt voor je reactie en zal ze dit jaar gaan bewonderen!
            Ik ben ook wel benieuwd waar deze voor een tientje te scoren zijn! Kun je het laten weten?
            The 31st of December..

            Comment


              #7
              Je mag het hier als fora lid ook gewoon melden, maak je meer mensen blij

              Comment


                #8
                Bij Onwijs Groningen heb ik ze besteld voor een tientje. Het filmpje ziet er veelbelovend uit, moet ik zeggen.

                Comment

                Working...
                X