Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Nitraat 500.000

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door ChrissieOne Bekijk bericht
    Iemand die dit ding heeft afgestoken? Marchel?
    Zat wel in de planning dat we deze een aantal zouden gaan bestellen voor in de winkel.
    Echter de verkoopprijs heeft ons toch weerhouden het te doen.

    gr
    Extreme Pyromaniac for life.

    Comment


      Als je je hersens gebruikt kan je onder nederlandse wetgeving gewoon niet iets produceren wat redelijk klapt omdat we nou eenmaal niet dezelfde spullen mogen gebruiken als in bv belgie.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
        Als je je hersens gebruikt kan je onder nederlandse wetgeving gewoon niet iets produceren wat redelijk klapt omdat we nou eenmaal niet dezelfde spullen mogen gebruiken als in bv belgie.
        Hier ben ik het mee oneens.
        Wij hadden een legale 100K van China Red.
        Die ging werkelijk erg goed.

        Comment


          Wij hebben deze rol met 2 man onder elkaar uitgelegd, het werd helaas een flop. De beschermfolie plakte op sommige stukken aan elkaar waardoor die op sommige stukken ook is gescheurd, ook de verbinding was niet erg sterk we moesten echt heel voorzichtig de rol afwikkelen en neerleggen. Uiteindelijk na dik een kwartier hoopte we op een spektakel helaas was de rol door het natte weer al zo nat dat die halverwege weigerde verder te gaan. Vandaag met het overige deel teruggegaan gekeken of ze een rotje ervan aan kregen maar het touw brandde voor geen meter nadat die 1,5 veilig opgeborgen lag in de schuur. Zeer klantvriendelijk geholpen en geld terug gekregen maar deze volgend jaar niet meer.

          Comment


            zo teleurstellend dat er geen filmpjes van opduiken,hoezo geld uit de zak kloppen van mensen bah en volgend jaar weer zogenaamde nieuwe producten op de markt brengen die mensen wel moeten kopen omdat er geen productfilmpjes van zijn.en dan zien op 1 januari dat je weer bent belazerd goed voor de nederlandse vuurwerkhandel die regels niet voor de klant

            Comment


              Gewoon geen nederlandse soort van 30,50 en 100k kopen. Pruttelmatjes zijn wel geweldig vind ik
              Maar zoiezo, denk dat iedereen wel een echte 100k kan regelen. Ook al betaal je er 100-120 euro voor. Alles beter dan deze zooi.
              75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
                Gewoon geen nederlandse soort van 30,50 en 100k kopen. Pruttelmatjes zijn wel geweldig vind ik
                Maar zoiezo, denk dat iedereen wel een echte 100k kan regelen. Ook al betaal je er 100-120 euro voor. Alles beter dan deze zooi.
                Laat ik het op mijzelf houden om problemen te voorkomen ,ik weet als ik niet belazerd wil worden ik naar belgie moet(ga daar al jaren naartoe)altans voor nieuwe pruducten zou ik zowiezo niet hier shoppen en dan bedrogen uitkomen

                Comment




                  30 seconden en dat was hem....
                  Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 23:33.

                  Comment


                    Dan kan je je eigen ook wel voor je kop slaan voor 175 euro...

                    Comment


                      het is maar net hoe je het bekijkt
                      hij is wel lekker snel dus een boel spektakel tussen de palen en perken van wat mag .
                      maar voor dat zelfde geld had je idd ook andere leuke dingen kunnen doen
                      02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                      Comment


                        Als ik me dan bedenk dat ik daar voor ook een mascaleta in Baarle had kunnen kopen dan wist ik het wel!

                        Comment


                          Absoluut een flopper , 30 seconden en dan zo'n gepruttel en snel tempo..

                          Comment


                            OMG... Dat zo iets bestaat... Dat een fabrikant dit durft aan te bieden... Ik zie het net ook al is die niet nieuw. Maar inderdaad voor dit geld kan je naar Baarle toe, een mascaleta van 120m halen en weer terug. Wat een prijs zeg...

                            Comment


                              Met die Mascleta heb je ook nog eens véél meer knalplezier .

                              Comment


                                Viel me op hoe bizar veel van deze rollen er over de toonbank vlogen zojuist

                                Comment

                                Working...
                                X