Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Nitraat 500.000

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    HOHO mensen beetje rustigaan als het om de prijs gaat.. Hollandivani te beverwijk bied ze namelijk aan voor 99,99 ik zou zeggen even doorsparen en in de rij aansluiten ;) http://hollandivani.nl/PDF/Hollandivani_2012.pdf

    Comment


      #77
      Ze zullen wel weer 1 ding hebben maar, dont get your hopes up.

      Comment


        #78


        Bron: Pama op AVP
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #79
          Zodan haha vraag me af hoeveel netto kruid erin zit.
          Heb gehoord dat het bruto 25kg is

          Comment


            #80
            Ik heb een foto gemaakt van (de andere kant) van de doos maar het lukt me niet om hem te plaatsen. Er staat op: GW (gross weight) 25 kilogram, NW (nett weight) 24 kilogram, size 101 x 8 x 102 centimeter en PW (zou dit 'powder weight' kunnen betekenen?) 1,78 kilogram.
            31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht


              Bron: Pama op AVP
              Oh jaaaaaaaa, whahaha, wat een GIGANT! Ben benieuwd of die in de doos wel in een auto past joh hahaha

              Comment


                #82
                175 euro voor een legale mat? wat koop je dan mat met goud erin? tegenwoordig proberen ze alles te produceren om meer geld uittehalen..

                Comment


                  #83
                  Nee, je koopt een heel groot product die heel veel kost om te vervoeren...duh, laat staan productiekosten. En dat voor 30 meter anderhalve uur gepruttel haha, lolligste kolderproduct van 't jaar.

                  Comment


                    #84
                    Het is wel puur het uiterlijk waar je hem voor koopt dan, maar wie weet is de uitwerking ook wel goed?

                    Hoe dan ook, ik ga hem niet halen, maar hoop wel een film te zien!

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                      Het is wel puur het uiterlijk waar je hem voor koopt dan, maar wie weet is de uitwerking ook wel goed?

                      Hoe dan ook, ik ga hem niet halen, maar hoop wel een film te zien!
                      We hadden toch wel stiekem gehoopt dat je je naam waar zou maken, Mattenfreak ;-)

                      Comment


                        #86
                        Vraag zou bij aankoop zijn; vind je 't meer waard voor je geld dat je hem de volle lengte afwacht, met de kans in slaap te vallen, of vind je 't meer z'n goud waard om m'n dan dubbel te doen en de 15 meter bruter door te komen?

                        Anyway; geen Lotto gewonnen gister, anders had ik er 2 gekocht en dubbellaags gemaakt Nu hoop ik dat er mooie filmpjes verschijnen

                        Comment


                          #87
                          Ik denk dat ik er wel wat ruimte in heb om hem aan te schaffen.
                          Aangezien ik toch wat goed koper uit ben en niet iedereen even het risico neemt voor 175,- zal ik even voor standin mattenfreak spelen

                          Zal het netjes filmen en er een review bij schrijven wat je ervan kunt verwachten.

                          gr
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            #88
                            is it just me of is die rol wat aan de smalle kant? of lijkt dat zo omdat ie zo groot is haha.

                            ben wel benieuwd, maar ik verwacht er eigenlijk maar weinig van

                            Comment


                              #89
                              Is niks en kan niks worden zal wel zoiets worden als een tandarts behandeling niet leuk lang en onplezierig.je kan met 1000 euri ok geen mercedes bouwen oftewel met hollandse knal regels kun je nooit een mooie knalmat maken

                              Comment


                                #90
                                Je staat toch aardig voor *** in je straat met zo'n ding.

                                Comment

                                Working...
                                X