Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Thunder Cake

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Dit ding zal binnenkort vast wel ergens afgestoken worden bij een demonstratie, denk ik. Een verkoper hier in de buurt die dit ding heeft geeft binnenkort in ieder geval een demonstratie. Ik ben ook benieuwd naar het effect.

    Comment


      #17
      Ik ben ook erg benieuwd naar deze cake! Hoop dat er binnenkort een filmpje van komt.

      Comment


        #18
        ik vind het zielig voor gewonne mensen met weining verstand die verspillen hun geld hieraan dit ding schiet geen nitraten de lucht in

        Comment


          #19
          Hoe weet jij dat? Misschien knalt ie wel kei-goed.

          Comment


            #20
            Neej want harder dan een silver salute zal het niet gaan dat mag niet.

            100 schots, salvo knalcake, met witte staarten en extreme knallen. Nieuw preparaat toegevoegd.
            van andere site geplukt

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
              Neej want harder dan een silver salute zal het niet gaan dat mag niet.



              van andere site geplukt
              Kan je mijn uitleggen waarom een knal niet harder kan gaan in een andere cake? Ik zeg niet dat het niet zo is, maar in theorie kan je altijd beter, sneller, harder enz.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                Kan je mijn uitleggen waarom een knal niet harder kan gaan in een andere cake? Ik zeg niet dat het niet zo is, maar in theorie kan je altijd beter, sneller, harder enz.
                Van wege de regelgeving misschien
                Ze zullen nooit over de max gaan

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                  Van wege de regelgeving misschien
                  Ze zullen nooit over de max gaan

                  Hoe kom je aan de info dan?

                  Heb je misschien een bron? site? link?


                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                    Van wege de regelgeving misschien
                    Ze zullen nooit over de max gaan
                    Maar er zit een verschil in harder gaan en meer kruit gebruiken. Als je naar de Aftershock Thunder (en de Dutch Thunder en Thunderstruck) kijkt, dan heb je dus toch een hardere knal!

                    Comment


                      #25
                      eerst maar eens een demo afwachten iedereen kan wel wat roepen

                      Comment


                        #26
                        Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 23:24.
                        Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                        Comment


                          #27
                          Hoeveel waren dat er Pieter? 2 stuks? En hoe vond jij de knallen? Voor 32,50 lijkt het mij zeker geen slechte batterij!

                          Comment


                            #28
                            Die klinkt best goed! Tempo is ook lekker, ik denk dat deze dit jaar wel in mijn collectie komt.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                              Hoeveel waren dat er Pieter? 2 stuks? En hoe vond jij de knallen? Voor 32,50 lijkt het mij zeker geen slechte batterij!
                              Dat was een lijp ding hahaha. Hier staat ie te koop voor 32,50.
                              Echt een leuk ding voor die prijs

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                                Hoeveel waren dat er Pieter? 2 stuks? En hoe vond jij de knallen? Voor 32,50 lijkt het mij zeker geen slechte batterij!
                                Dit waren er inderdaad 2. Ik moet zeggen dat de knal best aardig was, maar de ARMY - extreme vond ik net even wat harder gaan (50s, 28,50). Voor 32,50 een 100 schots knalcake kan je natuurlijk niet verwachten dat het SS knallen zijn, dus zeker geen miskoop!
                                Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                                Comment

                                Working...
                                X